petak, 20. ožujka 2015.

EUCERIN Aquaporin Active krema za lice* - recenzija


Eucerin Aquaporin Active hidratantnu kremu za lice* sam dobila od njihovog distributera još prošlo ljeto, no nikako nije dolazila na red. Onda sam odjednom ostala bez svih matirajućih dnevnih pripravaka, i odlučila dati šansu ovoj, prije nego odriješim kesu na provjereni i voljeni Eucerin Dermopurifyer* ili pak neku novu igračku. Ispostavilo se da sam dobro odlučila, jer novu dnevnu kremu još uvijek nisam kupila.


Unatoč mišljenju da će ovo biti prebogato za moju masnu kožu zbog onoga "za sve tipove kože", ispostavilo se da nije. Kremica je po mojem skromnom mišljenju zbilja namjenjena apsolutno svim tipovima kože, u svim varijacijama, od najotponije do najosjetljivije. Jako suhim tipovima sigurno neće biti dovoljna samostalno već uz neki bogati serum, dok će masniji tipovi nakon 3-4 sata sigurno prosijati, no ništa što malo blotanja ne može srediti.
Kremica mi se dopala iz još jednog razloga, i to onog da mi je umirivala nadraženo lice u periodu spaljitisa. Nakon što je akutna faza prošla, i stanje se počelo smirivati, ova krema me je hidratizirala bez neugodnog peckanja, zatezanja i izazivanja dodatnih smetnji. Baš je fino blaga, a u akutnoj fazi je nisam mogla koristiti samo zato jer nije dovoljno masna (sjetimo se, lice sam doslovno umakala u bademovu mast).


40 mililitara kreme je pakirano je u simpatičnu, plosnatu, stabilnu tubicu s praktičnim poklopcem, iako mi se uvijek mrvica kreme omakne i osuši i zakori na otvoru. Volim ovakve "ploske", fine su za stiskati, a u neseseru se ljepše poslože od onih klasičnih, okruglastih. Cijena joj je oko 125 kuna u ljekarnama.


Krema je gušće teksture, blijedo žućkaste boje, prilično izraženog (doduše meni finog) sintetičkog mirisa koji se na svu sreću ne zadržava dugo na koži.



Iako izgleda pastozno i gusto, radi se o laganoj formuli, koja se lako razmazuje i brzo upija.


Za sobom ostavlja bijeli trag, no nakon sekundu-dvije, u potpunosti se upija u kožu ostavljajući skoro pa mat finiš te je izvrsna podloga za šminku. Na ovu kremu puder sjeda kao san i ne klizi, unatoč mojoj masnoj koži i činjenici da ipak prosijam nakon par sati. No taj sjaj nije onaj masni sjaj koji izbija ispod podloge i topi puder (kao kod Garnier ili Nuxe BB kreme).



Ekstra bonus bodovi idu zaštitnom faktoru visine 15, koji smatram čist' dovoljnim za proljetno vrijeme, i taman će me istrajati ta 3-4 mjeseca dok se ne predam mojoj novoj ljubimici - budget friendly Alba Botanica Very Emollient Sunscreen sa SPF 45 sa iHerba, čije testiranje dovršavam i bacam se na pisanje recenzije, upravo.

Sastav nije najbajniji, ali što sad. Krema mi ne radi probleme, pa se ne obazirem previše na to.


Inače, akvaporini su zapravo stanični "vodovodni sustav" - preko njih se odvija kretanje vode u stanicama , a njihovo otkriće je nagrađeno Nobelovom nagradom, a Eucerinova Aquaporin linija je inspirirana tim staničnim kanalićima. Ključni sastojak ove kreme i cijele Aquaporin linije jest zapravo gluko-glicerol, koji potiče stvaranje akvaporina u staničnim membranama, osiguravajući time bolju vlažnost dubljih slojeva kože.

Toliko o znanosti od mene laika. Ja samo znam da mi je krema super, iako vjerovatno neću ponovno kupiti istu, samo zato jer postoji TOLIKO DIVNIH KREMA KOJE TREBA ISPROBATI <3


*PR proizvod

Broj komentara: 6:

  1. Meni je ovo bas bila dobra krema...ne znam zasto sam je samo jednom koristila :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda zato jer postoji BEZBROJ DIVOTA NA TRŽIŠTU KOJE MORAMO ISPROBATI PRIJE NEGO UMREMO!? :D <3

      Izbriši
  2. Isprobala sam, super je krema!! Ipak sam je poklonila sestri mlađoj jer je njoj koža kronično dehidrirana od tretiranja agresivnim proizvodima :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da će joj pomoć, mada za dehidraciju od srca preporučujem Afrodita Hydra Thermat koncentrat, mene je spasio u takvoj jednoj fazi!!! :D a isto je nemastan (ima neđe recenzija tu ;)

      Izbriši
  3. Meni je ova kremica divna podloga, ali ne uvidjam nikakve pomake, ni bolje ni gore. Pakiranje obozavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. održavanje trenutačnog stanja :D meni je super jer me ne umašćuje, a ima taj SPF 15, jer se trudim paziti na tu izloženost i zaštitu, jel... treba... treba se pazit.

      Izbriši