utorak, 17. ožujka 2015.

Makeup Revolution Ultra Professional Blush Palette - recenzija + swatchevi



Makeup Revolution Ultra Professional Blush Palette* je u mojem posjedu već neko dulje vrijeme. Prvo je pofotkana, neokaljana, nova novcata. Zatim je strpljivo čekala u ladici da mi se povuče spaljitis koji sam si uradila licu, a onda je u nedostatku bockalice bivala masakrirana prstima i raznoraznim alatima, dok se jedan kist nije ispostavio kao idealan. I odmah ću reći da je to jedan užasni, tvrdi, oštri i grubi, omanji kist za rumenilo od prirodne dlake, koji sam rijetko ikada koristila. ELF blush brush iz njihove Essential linije (to je ona jeftina linija kistova, u kojoj inače valja samo treći kist sa slike, ostali su fakat smeće, ali ona skuplja Studio linija mi je zato odlična)... Enivej.


Da me netko prije mjesec i po dana pitao što mislim o kremastim rumenilima, pogledala bih ga s takvim gađenjem i prijezirom, i taj bih pogled popratila s nekim grleno-nazalnim zvukom tipa "Bnjjjaaaaghhh."
Iako do nedavno nisam nikad ni pokušala koristiti kremasta rumenila, imala sam predrasude i mentalnu blokadu naspram istih, jer mi je bilo logično da moje masno lice ne bi dobro podnijelo takav tip proizvoda.

Ispostavilo se da je to moje gađenje i prijezir potpuno neosnovano, jer eto, izgleda da postoje kremasta rumenila koja su formulirana da zadovolje potrebe najokorjelijih mrzitelja kremastih proizvoda, a uz to su vrlo pogodna za amatere. A izgledaju ful fensi i pro.


Moram priznati da mi u paleti nijanse još uvijek izgledaju totalno drukčije nego na koži. Svako jutro kad se šminkam stojim pred zrcalom s paletom u ruci, malo swočam i gatam. No to nema veze s paletom, nego s mojom percepcijom i tungsten žaruljama u kupaoni. Onako u crnom pakovanju, jedna do druge poredane, izgledaju vrlo slično, no čim se prenesu na kožu uviđa se njihova prava boja i podton. A izbor je zaista velik. Iako nema velikih ekstrema (tipa neon koraljna ili hladno ljubičasta ili tamno smeđa), raspon nijansi pokriva 99% lookova. Od nježne proljetno pastelno roze, preko sočnih breskvastih, blago šljivastih do snjeguljičasto crvenkastih.

Sve su nijanse apsolutno mat, dakle, ne sadrže nikakve svjetlucave čestice. I na tome sam izrazito zahvalna ekipi koja je osmišljavala ovaj proizvod. Jer volim svoj Radiant Light highlighter više od ičega, a on tako lijepo osvježi svaku od ovih nijansi, da bi svi drugi shimmeri bili potpuno suvišni.


Iako swatchevi nisu neka sreća, ono u što sam sigurna je da su sve nijanse odlično prilagođene tamnijem toplom/žućkastom tenu (iako je donji red nešto općenito hladniji). Zašto to kažem? Zato jer mi sva ova rumenila iz palete dobro stoje! Hahahaha <3 Dakle, svako od ovih rumenila jest i bit će korišteno. Nevjerovatno, zar ne? A ono što mi je još ultra super jest činjenica da se ova rumenila mogu lakše miješati nego ona praškasta tj. ona u kamenu. 



Tekstura je očigledno, kremasta, no prilično je tvrda tj. čvrsta. Boja koja ostaje na prstima/koži je u potpunosti neprozirna, oću reć da je pigmentacija na nivou. Pri dodiru s kožom rumenilo se topi, a za vrijeme blendanja prelazi u polu-dewy finiš. Rekla bih da je cream-to-powder, međutim nije baš. Finiš nije suh i mat, ali nije ni mastan, ni sjajan. Nazovimo ga nemasno glatkim. I jako mi se sviđa.

Koliko sam skužila, rumenila ne ostavljaju stain, no imajte na umu da ih nanosim laaaaagano, lagano i pažljivo jer su vrlo potentna! To me upućuje na još jedan zaključak - dugo će potrajati!
Koristim ih na način da vrlo lagano ubodem svoj ELF kistu rumenilo, i oprezno ga bockam po obrazima. Kad sam sigurna da je većina boje prešla na lice, počinjem lagano blendati istim kistom, nakon čega uzimam veliki kist za puder u prahu i njime blendam još malo da omekšam prijelaze. 

Ako idem na daleke pute fiksiram obraze Alverde ili Essence matiraućim puderom, ako me pak nije briga, uopće ni ne fiksiram, jer bez obzira na moju masnu kožu, ova su rumenila apsolutno postojana minimalno 4-5 sati. Traju isto, ako ne i bolje kao i sva ostala rumenila u kamenu s kojima sam i inače zadovoljna. Štoviše, zbog svoje kremaste teksture i bockave aplikacije, bolje se prime u podlogu, i kad se već i krenu skidati (zbog mobitela, češkanja, šalova, jakni i ostalih sličnih stvari jer dugu kosu nemam) to biva ujednačeno i skladno, za razliku od nekih praškastih, od kojih bi na obrazima ostajale fleke.


 
Kako sam eto, naučila koristiti ih sa spomenutim kistom, ova paleta mi je postala jedino i isključivo sredstvo za rumenjenje. A toliko sam se opirala toj ideji da je to strašno. Čak se i moja sumnja u komedogenost pokazala kao potpuno neosnovana, jer su mi obrazi čisti a pore su jednake kao i prije.


Na kraju ostajem oduševljena i vjerna Makeup Revolution kremastim rumenilima.
I časno prisežem da nikada više neću sumnjati u Blankine sugestije. Preobratila me je i na highlighter i na kremasta rumenila. I da ne pričam na što još sve. Tako da, hvala Variola, i hvala Pink Panda što me educirate, ubijate moje predrasude i otkrivate mi nove, divne kozmetičke svjetove <3

Kakva su vaša iskustva s kremastim rumenilima? Gajite li i vi predrasude ili ste pak veliki obožavatelj? Iako mi ne treba NITI JEDNO RUMENILO IKAD VIŠE U ŽIVOTU, imate li možda neku preporuku? :D

*PR proizvod

Broj komentara: 9:

  1. Palete rumenila i (napisala bi konturirala, ali to nije rijec :D) palete za konturiranje/highlight su mi tako predivne, djeluju totalno profi mejkap artist type of thing!
    Svidjaju mi se sve boje osim prve i zadnje, nekako preciglasto/breskvasto za moj ukus.
    Nisam jos na ti s kremastim rumenilima, ali vjerujem kad budem imala koje kvalitetnije da cu mu naci nacin za upotrebu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas lepo izgledaju :) Nisam jos uvek probala kremasta rumenila, mada kad gledam po YT deluje mi da su bas jednostavna za rad. Iskreno i sa ovim obicnim u kamenu se ponekad spetljam :)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i sama sam u nevjerici koliko su mi dobra. Mislila sam da će se otopiti u par sati nošenja, ali kad zbrojim sve, više su mi fora nego klasična!

      Izbriši
  3. Paleta izgleda odlično! ja već dugo imam Sleek paletu kremastih rumenila, a još ih nisam isprobala!
    Tražim odgovarajući kist za njih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E tako sam i ja svaki kist koji imam u kući probala, i ovaj je baš grozan, ali savršen za kremasta rumenila hahaha :D Sleek ima paletu kremastih rumenila? SAD MI I TO TREBA!

      Izbriši
  4. Prvo kremasto rumenilo bilo je Devour od Illamasque i hvala dragom Bogu da sam se prvo išla samo igrati jer da sam se našminkala pa ga stavila, mislim da me svijetlo dana ne bi vidjelo. Ultrapigmentiano crveno rumenilo, izgledala sam ko da sam dva pamidora stavila na lice.
    Ali sprijateljili smo se i našli način za suradnju pa je sad voljeno :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Već dugo želim ovu paletu, do sada nisam posjedovala niti jedno kremasto rumenilo, ali nadam se da će se to uskoro promjeniti :D
    Odlična recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš je lepa paleta i onak, kupiš nju i stvarno više ne trebaš rumenila par godina. Ali želiš :D
    A ja sam si na "vi" s kremastim rumenilima, isprobala sam od Inglota i nismo se voljeli tako da, eto.. Ali možda se i ja sprijateljim š njima jednog dana!

    OdgovoriIzbriši
  7. super izleda i ima super izbor nijansi :)

    OdgovoriIzbriši