srijeda, 31. kolovoza 2016.

Lukovi s Belece - dio prvi

Skontala sam da je fakat  puno previše vremena prošlo otkad sam odlučila zapostaviti Sjajoliku, per se. Pa dok me ne uhvati pravo zimsko raspoloženje (ovo ljeto je prošlo iznenađujuće okej) skontala sam da bih mogla napraviti niz rekapitulacija postova koji su objavljivani srijedom na mojem "službenom" blogu Beleca, Itanto (sve u svemu, ljepota, op.a.) koji pišem za najrelevantniji lokalni portal, Dubrovniknet.hr <3

Za prvu rekapitulaciju skupih 12 lukova koje napravih tamo. Neki su bolji, neki su lošiji (ovi prvi su definitivno lošiji, ali i to nešto govori o mojem progresu).... Pa kad ih se skupi još 10ak, opet ćemo napravit recap. Isto i s korejskom kozmetikom, i sa svime ostalime, kako me se već ćefne. 

It's my blog, and I'll do what I want, pa eto, uživajte, ako vas interesira tj. ako ste propustili koju od mojih faca.

Svaka slika je naravski, link za konkretan post sa cjelokupnim trkeljanjem o konceptima i korištenim proizvodima.


1. SIVOM PROTIV BOJE



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2015/07/08/1-luk-sivom-protiv-boje/


2. DA JE BAR 10 STUPNJEVA MANJE



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2015/08/05/2-luk-da-je-bar-10-stupnjeva-manje/


3. JA SAM JESEN



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2015/09/23/ja-sam-jesen/


4. MOJ PRVI SMOKEY



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2015/10/14/moj-prvi-smokey/

5. ŠMINKA JE LJUBAV



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/02/24/sminkajeljubav/


6. ROZI GREJP



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/04/13/grejp/



7. ANTIKTNI BARŠUN



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/05/04/antiktni-barsun/


8. STONE



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/05/25/802/


9. SUMMER MINIMAL



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/06/15/summer-minimal/


10. SMOKED PURPLE



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/07/13/smokedpurple/


11. CORDON BLEAU



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/07/27/cordonbleau/


12. GREEEEEEEEEEN.



http://www.dubrovniknet.hr/blog/belecaitanto/2016/08/24/greeeeeeeeeeeeeen/





SaveSave

Broj komentara: 9:

  1. Fina si mi, skroz na skroz..... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Glasam za jesen, antikni baršun i green :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav,
    To je informirati širu javnost da je gospodin Fernando Lopez, renomirani privatni zajam zajmodavac je otvorio financijske mogućnosti za sve kojima je potrebna bilo kakve financijske pomoći. Trebate li kredit? Trebate li kredit jasno svoje dugove ili financirati svoj projekt? Jeste li bili presavijen od strane banaka i drugih financijskih ustanova? Ne tražite dalje, jer mi smo tu za sve vaše financijske probleme. Nudimo brze i pouzdane kredita korisnica na kamatnu stopu od 2% do osobe, tvrtke i društva, bez obzira na kupca nacionalnosti. Naši uvjeti i stanje i jasno i vrlo razumljivo.
    Ne zahtijeva kreditnu check, 100% zajamčeno.

    Pošalji nam se na: (fernandolopezloanfirm@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post i sastav
    Uzvrati komentar

    OdgovoriIzbriši
  5. zajam! zajam!! zajam!!!
    Tražite uglednu i akreditiranu privatnu tvrtku koja nudi kredite za životnu priliku. Nudimo sve vrste kredita na vrlo brz i jednostavan način, osobni zajmovi, auto krediti, hipotekarni krediti, studentski krediti, poslovni krediti, investicijski krediti, konsolidacija duga i još mnogo toga. Jeste li odbili banke i druge financijske institucije? Trebate li kredit za konsolidaciju ili hipoteku? Nemoj više izgledati kao da smo ovdje kako bismo sve svoje financijske probleme učinili stvarom iz prošlosti. Mi posuđujemo sredstva pojedincima i tvrtkama kojima je potrebna financijska pomoć po stopi od 2%. Nije potreban broj socijalnog osiguranja i nije potrebna provjera kredita, 100% zajamčeno. Želim koristiti ovaj medij kako bismo vas obavijestili da pružamo pouzdanu i pomoćnu pomoć i rado ćemo vam ponuditi zajam.
    Pošaljite nam e-mail na: (victoriaemmanuelloan@gmail.com) kako biste se prijavili za kredit

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  7. PONUDA ZAJMA OD NOVELTY FINANCE"
    Zdravo!!! Trebate li zajam? Ako da, preporučit ću vam da se prijavite za zajam kod Novelty Finance.

    Moje ime je Davina Claire, glavni sam financijski direktor Novelty Finance i možete podnijeti zahtjev za zajam kod moje tvrtke i imati zajam na svom računu u roku od 24 do 48 sati. Primijetio sam da je mnogima tako teško dobiti zajam od svojih lokalnih banaka ili drugih financijskih institucija zbog visoke kamatne stope, nedovoljnog kolaterala, omjera duga i prihoda, niske kreditne ocjene ili bilo kojih drugih razloga.

    U NOVELTY FINANCE nudimo rješenja za financiranje. Nudimo sve vrste kredita (osobni zajam, poslovni zajam i mnogi drugi). Nudimo fleksibilne i višestruke mogućnosti zajma, uključujući osigurane i neosigurane zajmove, dugoročne i kratkoročne zajmove koji su prilagođeni vašim financijskim potrebama.

    Za upite/pitanja? - (Pošaljite mail na noveltyfinances@gmail.com ili nazovite / WhatsApp putem: +447915601531)

    Nastojimo posuđivanje učiniti jednostavnim, praktičnim i pristupačnim.

    Naša usluga je vrlo brza, pouzdana i pouzdana, a možete posuditi do 15 milijuna eura uz subvencioniranu kamatnu stopu od 3% godišnje. Mi smo prava tvrtka za kontaktiranje kada vam je hitno potreban zajam.

    Nema više vremena čekanja ili stresnih posjeta banci, naša je usluga dostupna 24 sata dnevno. Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kada i bilo gdje na svom prikladnom mjestu pomoću telefona ili prijenosnog računala, sve što trebate učiniti je kontaktirati nas putem
    E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) ILI
    nazovite i pišite nam na WhatsApp putem: +447915601531

    Uvijek smo uzbuđeni što možemo pružiti financijsku podršku.

    OdgovoriIzbriši
  8. Želite podići kredit, a ne znate gdje dobiti pravi kredit?
    Želite pokrenuti posao, ali nemate kapitala?
    Trebate podnijeti zahtjev za kredit iz bilo kojeg razloga?
    Trebate božićni kredit?

    Nada je konačno stigla jer Elena Nino pruža brze i pouzdane zajmove, njihova je usluga 100% originalna i jamči da ćete dobiti zajam kada podnesete zahtjev. Pošaljite e-poruku i odobrite je danas na elenanino0007@gmail.com

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    POVJERENJE
    Elena

    OdgovoriIzbriši