subota, 8. studenoga 2014.

Makeup Revolution Salvation Palette - Color Chaos - recenzija


Boje volim. Boje su moje. Boje, boje, bojice. Ova paleta značajnog imena - Colour Chaos - jest upravo totalni kaos od boja. Divno, prekrasno ludilo, apsolutno bezvlađe, koloristička anarhija.
Ljubav je bila to, na prvi pogled, davno, čim je ugledah u ondašnjoj najavi na oficijelnoj MUR facebook stranici. Nakon onih dosadnih "Iconic" paleta, pa preko njihovih još dosadnijih "romantičnih" verzija, ovo je bio prst u oko. I to je bilo to. Rekoh, moja je.


I tako sam čekala da krene u prodaju, a onda ju je i moja najdraža Variola Vera swatchala i recenzirala... Pa napravila brutalne lookove s njom (mislim, i drugi su njeni lookovi brutalni, al nisu s ovom paletom).
Čekala sam i čekala, plaću da si isplatim, a onda sam neplanirano spiskala pare na najbolju ogrlicu ikad (Mammii jewellery FTW), pa rekoh, nema veze, dočekat će sljedeći mjesec, kad ono... Pink Panda mi ju poslaše. Skupa s onim ostalim divotama o kojima ćete čitati i o kojima ste čitali na mom blogu i fejsu.


I odmah ću reći da odgovorno i bez srama reklamiram, promoviram, linkujem i hvalim ove proizvode. Kao prvo, izvrsni su; tu nema zbora. Kao drugo, Variolu Veru obožavam (fangirl moment). Kao treće, proizvodi su mi stigli ničim izazvani. Oduševljenje teško prikrivam, a ne vidim razloga zašto bih. Ovo je moj blogić i ja na njemu pišem kako i što hoću. Upravo sam zato slobodna veseliti se k'o curica koja je dobila dugoželjenu igračku za rođendan <3


Pa pogledajte tu paletu. Lijepu, veliku, šarenu paletu. Samim otvaranjem poklopca ova paleta zagarantirano diže raspoloženje, ma kako grozan dan bio. Čista chroma-terapija. Navodno je dupe za Urban Decay Electric paletu. To sam naknadnim surfanjem otkrila i otada mi je još draža.
A pakiranje je fino. Čvrsto, plastično i crno. Elegantno i sjajno. Sadrži i krasno zrcalo, veliko i praktično. Svaka nijansa ima svoj naziv što mi je super. Volim se inspirirati i poistovjećivati s takvim detaljima.


Gleam - prozirnjikava čista metalik srebrna, s nešto lošijom pokrivnošću. Dobre je teksture, no malo se rasipa pri nanošenju. Uz masniju bazu ili nekakav sealer se postiže jako dobar metalik efekt. Na uobičajenim bazama je nešto lošije trajnosti i efekt je više u rangu highlightera.

Wkd - solidno pigmentirana mat boja neba, prosječnih karakteristika. Trajnost ne mogu sa sigurnošću potvrditi jer je nisam prečesto koristila u većem nanosu, ali mi se čini solidnom, za razliku od sljedeće plave koja vas čeka u nastavku.

Tom Tom - ludo pigmentirana koraljno narančasta. Ovo je divna boja, vatrena i topla, odlične nerasipajuće teksture, i vrlo mat. Koristila sam je često, i mogu reći da se odlično drži i ponaša.



Pink obsessed - opet ludo pigmentirana, ali ovaj put neon roza. Kad ja mislim "roza", ovo je boja na koju mislim. Savršeno mat, savršenih karakteristika. Ljubav na prvo nošenje. Divna.

On a Mission - krasna plavkasta s teal prizvukom. Shimmer finiša, lijepe glatke nerasipajuće teksture.

Over bored - pigmentacija neočekivano loša, ali svejedno iskoristiva zbog mogućnosti nadograđivanja. Imam osjećaj da bi neki fiksator tu dobro došao povrh same baze. Kažem bez da sam isprobala - razmišljam samo naglas.


Needed to... - prepreprepreprekrasni rozo-ljubičasti duochrome. Odlična pigmentacija neočekivanih bojica. Jako volim ovu nijansu, ne samo zbog efekta i boje, već zbog odlične trajnosti i super teksture.

Me three - Lijepa shimmer ljubičasta, odlično se nadopunjuje s prethodnom. Također ima odličnu teksturu i pigmentiranost je na zavidnoj razini.

Do it now - pastelno shimmer hladna zelena. Bogate pigmentacije i odlične teksture. Nisam je previše maltretirala, ali znam da budem čim upadnem u zelenu fazu. (sad sam u nekoj čudnoj crveno-bordo-ljubičastoj fazi)


Toxic apple-tini - krasna otrovna zelena, ponešto razočaravajuće pigmentacije, no svejedno iskoristiva. Ali je mat, i zato joj to sve opraštam.

Ove dvije zadnje nijanse koje se ne mogu povezati s UD paletom, su mi zapravo najdraže, jer su od svih najputerastije i najglatkije za nanošenje. Mislim, i ostale su super, al ove dvije su mi ZAKON.

Ammunition - bogato pigmentirana, predivna šljiva ljubičasta s hladnim shimmerom, prilično neutralna, a opet koloristički nastrojena. Jako mi je draga.

Deliver me - Predivna, predivna, odlično pigmentirana predivna tirkizno zelenkasto plavičasta shimmer bojica s crnom bazom. Krasna, prekokrasna.


Općenito, mat sjenila o krugovima su prilično grozna. Skoro pa neiskoristiva. Bež sjenilo nisam ni vidila pri swatchanju pa sam okinula fotku ne uključivši ga u kompoziciju. Kredasta i suha, jako se truse. No bijelo i bež sjenilo nalazim vrlo praktičnim za ublendavanje određenih nijansi i za highlight ispod obrva. Tamno ljubičasto sjenilo je u rangu s onim iz Illamasqua Fundamental palete (Inception) - loše. Samo što ova paleta košta manje nego jedno jedino Illamasquino sjenilo.


Suma sumarum, ja sam oduševljena ovom paletom. Sadrži sve boje koje su mi potrebne u pregršt finiša. Teksture i karakteristike sjenila su u 75% slučajeva izvrsne, a ovo ostalo je zanemarivo prosječne kvalitete. S ovom paletom sam na dobrom putu da prestanem manijakalno kupovati sjenila uokolo.

Hm...

Okej, budimo realni, to se nikad neće desiti, ali ovo potvrđuje moju pretpostavku da se isplati uložiti u dobru bazu, a uštedjeti na sjenilima. Ova paleta je na cijeni od oko 68 kn, što je zbilja povoljno za kvalitetu i izbor koji dostavlja.


Jako volim ovu paletu i zahvalna sam što sam je imala priliku isprobati. Uvjerila me je u kvalitetu Makeup revolution sjenila, a sljedeća mi je na popisu "Essential Mattes", jer neutralnih mat sjenila nikad dosta.

Jedva sam čekala pokazati vam ovu paletu, no zbog posla i recentnih događanja jednostavno nisam stizala redovito prati zube, a kamoli voditi blog... U narednim postovima ćete imati prilike vidjeti još Makeup Revolution proizvoda, kao što su mat tekući ruževi, sealer/primer sad već kultnog statusa - Aqua Seal, a bit će i par riječi o pigmentima :)

Što vi kažete? Zar nije divan ovaj kaos od boja?

Broj komentara: 12:

  1. Divna je! Boje boje i samo boje, meni isto pomalo idu na zivce stopedeseticetiri verzije nude paleta.
    Kako se ponasaju ove mat na podlozi? Jesu totalno neiskoristive ili se ipak da raditi s njima?
    I glasam za look sa ovom paletom <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mat na bazi su srednja žalost, ali bijela je recimo skroooz iskoristiva, kao i roza. Ove ostale su koma :/ pogotovo ljubičasta i bež :( Ali iznad njih ima cijeli odred genijalnih bojica, tako da ovih 6 kretenskih totalno zanemarim :)
      Jao što ja volim kad vidim da nas ima, ljubitelja "glupih" i nenosivih bojaaaa <3 malo nas je, AL NAS IMAAAA!!! :D

      Izbriši
  2. I ja glasam za neki look, kad stigneš naravno, nije priša :) jako lijepih bojica tu ima, i da, ova duochrome me podsjeća na moju ali mislim da je moja više ljubičasta...šteta što su ove mat ovako loše, možda će se ipak dat nadogradit na kapku...i totalno me oduševljava tvoje oduševljenje ovom paletom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha <3 teško mene oduševit! Daš mi drvene bojice i tvoja sam :D
      Lookva će bit, čak svakodnevno koristim ovu paletu, ali slabo se stignem uslikat... i to budu uglavnom neke pristojne kombinacije, jer sam u fazi tamnih ruževa. A ofis mi je u "konzervativnom" okruženju, pa bi me ljudi malo čudno gledali... nije da me briga, al ono... glupo mi je ;)

      Izbriši
  3. joj, ove nijanse baš nisu za mene, ne vjerujem da bi ih koristila...makar su swatchevi ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenila su skroz korektna za cijenu, a ja volim blesave boje, meni je ovo pun pogodak <3 Ovako na hrpi izgledaju suludo, ali dosta ih se može uklopit u pristojne lookove, pogotovo plave i ljubičaste :)

      Izbriši
  4. Ammunition je krasna <3, a i Needed to... mi se jako sviđa što me iznenadilo jer inače ne biram takve boje za sebe. Jedva čekam neki look :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Needed to... je predivna! Ni sama nisam (bila) od rozastih sjenila, al ovaj blogerski svijet me je uvelike promijenio :D Look(ovi) bude/u... nek se malo smire poslovi i sastanci ;)

      Izbriši
  5. fora su mi boje al mi nije bas neka paleta ajde jos se ponesto moze iskoristit sa bijelom olovkom kao bazom pa nije promasaj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ja ne koristim bijelu olovku na kapcima NIKAD (masni kapci, op. a.), s nikakvim sjenilima, jedino se uzdam u baze (UDPP, fak jes, kikz es), i sasvim solidno ostaju boje (osim ove toksične zelene); pogotovo ove crvenskaste (roza i narančasta).

      Izbriši
  6. meni je ova na wishlisti već neko vrijeme, i sve se mislim da li da naručujem s njihove stranice il s pande....šteta za ovih šest nijansi, neon žuta i ljubičasta baš lijepo izgledaju u paleti :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemam niti jednu MUR paletu, ali kada vidim swatcheve - mogu ti reci da i zalim. Prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši