petak, 5. prosinca 2014.

REVLON COLORSTAY za mješovitu/masnu kožu - RECENZIJA


Zadnjih dana NEMAM VREMENA NIZAŠTA. Sin mi je opet iz vrtića donio nekakvu boleštinu, pa svi doma kolektivno iskašljavamo plućica uz temperaturu i antibiotike. Posao se gomila jer ništa ne uspijevam privesti kraju, a da situacija bude uzbudljivija, živimo na gradilištu. Naime, nakon dobrih 50 i kusur godina, došlo je vrijeme da se promjeni pod. Pa kad je već bauštela, probili smo i jedna vrata, a onako usput kupujemo i novu kuhinju. Veselo :)

Opet sam se odlučila za jednu laganu temu, tj. recenziju, tj. osvrt najboljeg pudera ikad. Znam da ste čuli i čitali o njemu, to je valjda/možda/je li? najrazvikaniji puder u blogosferi. Pa kad smo već tu, nije zgorega da i ja natipkam par riječi o njemu, tek toliko, da se nađe.


Revlon Colorstay tekući puder za mješovitu/masnu kožu dolazi u staklenoj bočici zapremine 30 ml. Lijepo i korektno izgleda - ništa specijalno nemam za reći o oblikovanju. Međutim, kao što vidite, nema pumpicu. Niti aplikator koji bi olakšao vađenje pudera. Što mnoge, čitam, dovodi do ludila. I mene je u početku, no način na koji ja to rješavam je krajnje jednostavan. Držim ga logično, naopačke, i vadim čistim štapićem za uši. Kontaminacija je minimalna, nereda nema.

To nas dovodi do konzistencije. Kako sam čitala, Revlon je ovom puderu nedavno mijenjao formulaciju, koja je prije bila eto tekuća i laganog/srednjeg prekrivanja. Ovaj moj primjerak je očito novije proizvodnje (piše 2013. na bočici), a kupljen je ljetos u Nami, za nekih 108 kn, koji tjedan nakon što ga je Variola nahvalila na Instagramu. Nijansa je Early Tan. Nisam sigurna koliko je nijansi pušteno u opticaj, ova moja je dosta tamna (topli podton, ali nije jako žuta, više baca na neutralno i smeđe), rekla bih treća od kraja, LOL.
Nego da se vratim na konzistenciju i teksturu.
Ovaj puder nije tekuć, niti malo. Ne razlijeva se, i nije ga moguće tehnikom bočice od kečapa istresti van. Oću reć da je gust. Jako. Kremast je i ima onaj silikonsko-masni filing pod prstima.

Miris je nezamjetno bezvezan. Nije najugodniji, ali ne zadržava se na koži pretjerano. Što je plus.


Swočam ga na unutrašnjoj strani zapešća, gdje sam ful blijeda, na licu boja još uvijek može proć, ali je već panika i treba mi svjetlija nijansa.


Puder se, kao što vidite, lijepo razmazuje i stičete dojam da je gust i prilično pokrivan. I nekako mi se čini da se dosta brzo troši, ali opet to je subjektivno, jer se u zadnje vrijeme i šminkam češće.

Čitala sam kod drugih da im je ovaj puder težak i da nije za svaki dan, a ja ću se samo djelomično složiti.
Naime, kad sam ga prvi put stavila na se ovo ljeto, mislila sam da ću se ugušiti. Kapljice znoja su izbijale kroz svaku poru, i izgledala sam kao orošena boca iz frižidera. Imala sam osjećaj da sam se omotala plastičnom folijom i da je kraj svijeta. Zaključila sam da je bolje pričekati hladnije dane, i bila sam u pravu. Čim su temperature pale ispod 25 celzijusa, ovaj puder se ispostavio kao super nosiv. Nimalo težak, štoviše, ugodan.


I na kraju izblendan, jako se lijepo sjedinio s kožom, iako nijansa prilično odskače. Slijedi fotka koju ste već imali prilike vidjeti na fejsu, prije i poslije, čudo neviđeno.


Po meni bi to bilo srednje do jako prekrivanje. Nisam stara iskusnjara s puderima, ali isto tako nisam ni ćorava i znam kad mi nešto odgovara.
Lijepo mi ujednači ten, prekrije sve što se ima za prekriti; podočnjake, kapilare oko nosa, prišt iznad usana, a ostale neravnine su skoro-pa-nevidljive golom oku jer ima mat finiš koji disperzira svjetlo, a nije brašnast. Uopće.

Zamjerku (osim pakiranja bez pumpice) nalazim jedino u tome što se malo teže skida s face. Nije kao Artdeco BB krema ili Vichy Teint Ideal, koji prvim potezom blazinice nestaju. Ono, treba se potruditi. 4-6 blazinica s micelarnom i gel za umivanje i to je to. Ništa strašno, samo eto... Malo duže traje.

E i da, kod mješovitih tipova bi ovaj puder zbilja mogao naglasiti suhe i ljuskave djelove. Pošto sam ja (opet) totalni i aposlutni masnokožac, nemam takvih problema, ali sad nedavno, nakon prehlade mi se nos malo zaperutao i tu je trebalo malo rada s hidratacijom, jel... Vidjelo se. Prilično.

Sastav, da ne zaboravimo:


Ajmo sad malo o trajnosti i sjaju.
Ovaj puder obećava 24-satnu postojanost. Ja bi se skoro pa složila s time, iako ga nisam držala 24 sata na licu. Najduže sam boravila s njime u komadu nekih 16 sati, i nemam nikakve zamjerke. On čvrsto stoji na licu, ne preslikava se na ruke/odjeću... Brisanje nosa je podnio junački - ostalo ga je na maramici, ali veći dio je ostao tamo gdje treba biti - na nosu.

Što je prosijavanja tiče, nećemo se lagati, ovaj puder nije svemoćan. Nosim ga bez primera i na mojem licu sjaja nema minimalno 5 sati. Nakon toga sjaj počinje izbijati, međutim to nije onaj nezdravi masni sjaj, već kako se to lijepo kaže - dewy finiš :D
Nakon 8 sati pudera ja izgledam svježe. Ako sam u prilici blotam lice matirajućim listićima ili najobičnijom maramicom, nipošto transparentnim puderom jer - nema potrebe. I mirna sam sljedećih 2-3 sata.
Nakon 10 sati se već počinju nazirati pore, nakon 12 sati se puder počinje lagano vidjeti u boricama između obrva, no sve se to opet da dovesti u respektabilno stanje s jednom papirnatom maramicom, ali ovaj put i malo matirajućeg pudera (Essence, kompaktni All About Matt).

S ovim puderom mi je super to što sam mirna cijeli dan. Ne moram paziti da se ne naslonim na ruku, ili kako brišem nos, ili se slučajno češkam po čelu, ili jesam li šalom skinula pol face.

I ne sjajim se ko masna pizza. Ne šljaštim na fotkama. A nisam ni brašnasta od matirajućeg pudera.

E da, ovaj puder ima i SPF 15, što je jako kul.
I ne zatvara mi pore. Nikakve mi gadosti prouzročio nije.

Tako da, ako imate lijepu, sjajnu, slasnu i masnu kožu, imate moje tople preporuke. No moram napomenuti da je hidratacija obvezna. Ja trenutačno koristim matirajuću dnevnu kremu od Eucerina (Dermopurifyer) prije nanošenja ovog pudera, a u hladnija jutra mi godi i pumpica-dvije hidratantnog seruma prije svega toga.

I pred kraj, da nadodam, kako ga nanosim prstima jer sam lijena prati kistove i spužvice. Ruke perem. Redovito. Brzo se osuše. I moram priznati da bi efekat bio bolji da ga se nanosi kistom. Ovako prstima mi se nekad zna desiti da ga ne uspijem izblendati kak se spada. No to su sad osobne preference. Tako ni ja ne isključujem mogućnost da ću ga sutra utrljavati mojim superkul jeftinim kistovima s Buy in Coinsa :)


U fotkanju su mi pomogli moja dva frenda, Vlado (bijeli) i Maro (smeđi), koji mi inače strpljivo poziraju za slikovnicu, a htjeli su se okušati i kao fotomodeli. Ja mislim da su odradili odličan posao, molim aplauz za njih!

Ako sam što zaboravila napisati, slobodno me upilajte u komentarima :D
A i ja bih vas priupitala za preporuku pudera za masnu kožu; jer sam avanturistički raspoložena, te iako sam oduševljena ovim fotošopom u bočici, voljela bih isprobati još koji prije nego ponovim kupnju :)

Hvala na pozornosti, divna ste publika! <3

23 komentara:

  1. Jos jedan hvalospjev. Dodje mi zao sto mi koza nije malo masnija :')
    Pregenijalno izgleda usporedna fotka prije i poslje, totalni fotoshop u bocici.

    A Valdo!! Ljubav na prvi pogled <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam djelomični masnokožac i isto sam ga počela nositi ponovno prije par tjedana.
    Kakav božji dar čovječanstvu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutni <3 U međuvremenu sam kupila jedan puder i načela tri testera, i ono... Nemam riječi za cjelodnevnu predivnoću koju ovaj puder radi na mojem masnom licu! Baš božji dar!

      Izbriši
  3. Hahahahahahah odlicne su slike sa konjima!!! I odlicna su im imena! E imam i ja ovaj puder i isto je tako malo gusci. Slazem se sa svim sto si napisala. I mnogo me nervira sto nema pumpicu a nije cak ni tecan pa da moze da se izvadi lepo iz bocice. Zato sam ja stavila pumpicu sa potresenog ono Avonovog seruma za kosu savrseno odgovara. Videla sam davno na nekom blogu ali nisam skroz sigurna na cijem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, i ja sam vidjela tu foru s pumpicom, ali nažalost, ja ne posjedujem sličnu pumpicu :D proklete bile, pumpice XD
      Evo sam nekidan kupila nekakav Lorealov puder jer mi je "hitno trebala svjetlija nijansa" i nakon prvog nanošenja sam shvatila da sam bacila stotinjak kuna u smeće. Ovaj puder mi je totalni benchmark za pudere :D

      Izbriši
  4. ugh moja mam uvijek s dozom prezira govori o tom razdoblju kada smo išli u vrtić: bile smo blizanke, a kaže, išle bi par dana, pa bi donijele neku bolest, pa onda tjedan dana doma, pa onda natrag u vrtić, pa za nekoliko dana opet bolest...i tako u krug, dok mi starci nisu poludjeli i rekli da tako više ne može, i uzeli privatno ženu i maknuli nas iz vrtića. sve najbolje želim, ovo razdoblje je sigurno užas. inače, ovo mi ej najdraži puder - ne znam što bi bez nejga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da... I mama bi sine :D Ne bi ja imala ništa protiv privatnog dadiljanja, ali onda mi nema smisla radit, jer bi mi cijela plaća otišla na dadilju, pa bolje onda da ne radim nego da stojim doma hahahahaha :D A probat ćemo pa neka boluje, super se adaptirao na vrtić, obožava dječicu i ujutro sam cupka ispred vrata i viče "idemo u vrtić"... <3 Hvala na dobrim željama, valjda bu dobro :) A da puder, jes, najbolji :P <3

      Izbriši
  5. Horsiiiiis! <3 Koliko hvalospjeva o ovom pudera sam pročitala, a nisan ga nikad isprobala. Imala sam namjeru, ali sam na kraju odustala. Izgleda super na licu, šta je-je. Mislim da ima i za suhu ili mješovitu kožu isto. Možda ga jednom onda i isprobam, sviđa mi se prekrivanje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago što sam ga otkrila u ovako ranoj fazi isprobavanja pudera, pa nisam prekritična, a odličan je benchmark za sve druge koji će mi doć pod ruku :D
      Ima Colorstay za suhu/normalnu, mislim da je Le Makeup Freak radila recenziju :)

      Izbriši
  6. Najdrazi definitivno. Ja ga istresam iz bocice, ne zmam kako da opisem, prvo promuckam pa istresem na ruku. Na pocetku pazim da mi ne izadje puno, a pred kraj treba duze treskat :D
    Jednom prilikom sam ga imala blizu 24 sata i drzao se koliko toliko, samo mi je odvratan osjecaj imati bilo koji puder toliko na licu pa ne mogu biti objektivna u kojem je stanju bio tada. I da obozavam to sta ga neces majicom, rukom ili ne znam s cim pokupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sam probala, al ne ide. To gusto :D
      Je, izdržljiv je do totalno. Mirna sam cijeli dan, puder (i sjenila) na mjestu, ostane ti samo ruž da ga popravljaš :D

      Izbriši
  7. imah ga pred koju godinu, nazalost u krivoj nijansi, ali bio mi je dobar, morala bi probat oce mi buff odgovarat il bit pretaman

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel znaš ima li ih u Dubrovniku? Nikako da zađem u one dvije parfumerije što su ostale u ovom gradu... LOL samo se povlačim po drogerijama i online shopovima :D

      Izbriši
  8. Definitivno najrazvikaniji puder, a ja ga još nisam isprobala :D Odlično je prekrivanje, baš kako meni treba. Ide na wish listu da napokon i ja vidim what's all the fuss about!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A povrh svega toga, odlično se ponaša na koži! :D Meni je jedini problem što ne znam gdje da ga nabavim u Dubrovniku :/

      Izbriši
  9. Genijalan, ali stvarno genijalan puder. Samo me malo bode u oči kad kažeš da je prije bio razvodnjen. :D Baš suprotno - bio je jaako gust, jako kremast i bilo ga je potrebno nanositi dio po dio na licu jer bi se vrlo brzo fiksirao, dok je po novoj formuli on puno maziviji i nekako laganiji no i dalje s istim intenzitetom prekrivanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ne znam, čitala sam kod Josipe, njoj je bio tekuć, ono, skroz. Valjda ovisi od nijanse do nijanse?! Evo izvini Mell :D stvarno, ja sam ti totalni amater XD

      Izbriši
    2. Hahahah ma šta izvini :D Znam da Josipa nije bila zadovoljna njime, pa sam se i tad čudila njenoj recenziji. Ne znam, ali majkemi nije bio tekuć.Mada, svakakve verzije se ulove u prodaji - starije i nove, ja sam bila zbunjena kad su svi pričali o novoj verziji a ja sam i dalje kupovala staru i teeek kad sam se dočepala novijeg izdanja bilo mi je jasno o čemu se priča :D

      Izbriši
  10. I ja baš volim ovaj puder, dopada mi se kako ti na licu se stopi sa kozom :)
    JA kad nemam pare za MAC obavezno se hvatam za ovaj

    OdgovoriIzbriši
  11. Otkad ja hoću ovaj photoshop u bočici, ali nikako da ga nabavim otkako su ga povukli iz mog grada :( A samo patim i idem redom po blogovima i čitam recenzije xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdravo,
      Moje ime je Yuli iz južne Jakarta u Indoneziji, želim koristiti ovaj medij kako bih savjetovao svima da budu oprezni u dobivanju zajma, tako da su mnogi zajmodavci ovdje svi prevaranti i oni su samo ovdje da vas zamrzne iz vašeg novca, Podnio sam zahtjev za zajam od oko 200 milijuna od jedne žene u Dubaiju i izgubio sam oko 10 milijuna eura bez uzimanja zajmova, pitali su se opet i opet za cijenu, plaćam gotovo 10 milijuna, i dalje nisam dobio zajam,

      Bog je slava, upoznao sam jednog prijatelja koji se upravo prijavio na zajam, pa je dobio zajam bez ikakvog stresa pa me je upoznao s gospođom Olivijom Daniel, a prijavio sam se za 400 milijuna, mislim da je to bila šala i prijevara, ali sam dobio svoj kredit u manje od 24 sata samo 2% bez kolaterala. Vrlo sam sretan jer sam spašen od uzimanja siromašnih.

      pa ja savjetujem svima koji ovdje trebaju kredite za kontakt
      Gospođa Olivia Daniel, putem e-pošte: (oliviadaniel93@gmail.com)

      Još uvijek možete kontaktirati mene ako trebate dodatne informacije putem e-pošte: (yuliy3531@gmail.com)

      još jednom vam zahvaljujem na čitanju svjedočanstva i da nas Bog nastavlja blagosloviti i dati nam dug život i blagostanje

      Izbriši
  12. Znas li da li oksidira. Imam veliki problem sa tim, a i ko duh sam, pa ne mogu ni da nadjem okej nijansu..

    OdgovoriIzbriši
  13. Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time with a low interest rate of 2% and duration more than 20 years what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with Loan paying of various bills I think you have come to the right place just contact us We Are Here To Show You A Better Way To Financial Freedom !!!
    Contact Us At : abdullahibrahimlender@gmail.com
    whatspp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    OdgovoriIzbriši