četvrtak, 2. travnja 2015.

MAKEUP REVOLUTIN ICONIC PRO 2 PALETTE* - recenzija + swatchevi


Otvarajući i razmatrajući postove koji su u skicama, ovaj post je pobijedio, u izboru za "o čemu mi je najzanimljivije pisati jutros". A i znam da je vruća tema i da sve zanima kakva su sjenila ovđen u ovoj Makeup Revolution Iconic Pro 2* (68 kn) paleti sjenila, koja je kao što već svi znaju dupe za Lorac Pro Palette 2 (cca 240 kn + shipping/PDV)

OKO! Korištena Makeup Revolution Iconic Pro 2 paleta*, ako se sjećate ovog look-a i prvog uspješnog stavljanja umjetnih trepavica (HURA!)


Paleta se sastoji od 16 sjenila, od toga 8 mat, 8 shimmer finiša, po gram (ukupno dakle 16 grama sjenila) i iznenađujućeg dvostranog kistića. Kistić je s jedne strane mini blendajuća okrugla četkica (vrlo gusta i prilično tvrda pa nije baš za ozbiljno blendanje, ali u žurbi/nedostatku opreme je sasvim solidna za razliku od dosadašnjih spužvastih aplikatora kojima je mjesto u smeću). S druge strane je duguljasta plosnata četkica, koja oblikom odgovara kistu za korektor, no pak pošto ja korektor ne koristim, meni super dođe za precizno nanošenje tamnijeg sjenila uz kapak, iako sam nekidan skroz prenamjenila i sad mažem tamne ruževe s njom, ODLIČNO FUNKCIONIRA.


Ova MUR paleta, za razliku od prethodnih Salvation paleta (npr. Color Chaos) dolazi u mat plastici, sjenila su kvadratičnog oblika, a ostalo je manje više isto. Veliko, lijepo, prostrano ogledalo,
čvrsta, izdržljiva ambalaža.
Ja ne znam zašto svi MUR paletama zamjeraju prljanje. Pa jebemu, ovo su boje, boje bojaju stvari, ono, ne kužim. Operite ruke. Štajaznam.


Boje naravno, imaju svoje nazive, i fino su odmjerene i izbalansirane, iako, kako je često koristim u zadnje vrijeme, uočavam da za nekim nijansama posežem češće, dok neke skoro uopće ne koristim.
Tako sam došla do zaključka da mi fali jedna tamnija topla mat smeđa u ovoj paleti, i jedna topla bordo.



Sjenila su dobre kvalitete. Iz recenzija vidim da cure zamjeraju da se sjenila dosta truse - ja nemam problema s time. Nek se truse, dok god se trušenje događa u procesu šminkanja. Ja to fino otpuhnem. Meni to uopće ne smeta.



Isto tako, dosta ih se žali na nepigmentiranost shimmer sjenila. I sama ću posvjedočiti da su shimmer sjenila jako slabo, skoro pa nikako pigmentirana. No iskreno, ja sam ovu paletu poželjela prvenstveno zbog modre i šljivaste, i općenito mat nijansi, tako da sam ove shimmere dočekala kao nužno zlo. No meni se sviđa njihova "rijetka" tekstura, jer znate što? Odlična su kao highlighter sjenila, točnije kao neki "overhadow" koji natapkam povrh izblendanih mat sjenila. I kao takvi funkcioniraju fantastično.



A sad par riječi o svakoj nijansi.


Sve mat nijanse su zapravo istih svojstava. Odlično su pigmentirane i tu nema odstupanja, ali se sve i podjednako truse, s time da je situacija, koliko vidim najbolja s plavom. No to su minimalne razlike.
Ono što je najbolje s ovim mat sjenilima jest to da se mogu nevjerovatno dobro blendati (bez fleka i mrlja) i međusobno miješati, tako da su kombinacije skoro pa beskonačne.

- PAPER - ultimativna boja slonovače, dovoljno svijetla i dovoljno neutralna, a opet nije bijela ni čudna

- CHASE - topla svijetlo smeđa, izvrsna za blendanje tamnijih nijansi, ako ste toplog tena

- SMOOTH - srednje tamna, neutralna smeđa, must-have nijansa za pregib kapka, paše svim podtonovima, jako odlična!

- NEW-TRAL - krasna svijetla breskvasta boja, jako nježna i fina, jedno od omiljenih sjenila iz palete, jako se dobro slaže sa sljedećom, ljubičasto-šljivastom

- ONE WAY - šljiva-ljubičasta, na moje veliko razočaranje, očekivala sam bordoasto-crvenu, međutim, ovo je rozasto :P

- NEW RULES - tamno plava (navy blue?), zelenkastih tonova (ja je volim miješati s ljubičastom ili s onom breskvastom, pa dobivam totalno fora boje, od lavande do zelenkaste)

- GREY DAY - tamnija siva

- SUDDEN - čista mat crna




Shimmer sjenila su mekana, masna i odlično prijanjaju za kapak već naprašen mat sjenilima. Jedina im je boljka što nisu toliko trajna, tj. zbog svoje bogate teksture znaju skratiti vijek savršenstva oka (tipa, nakupit će se u pregibu i/ili nestajati, bez obzira na bazu, kroz nekih 6-7 sati)

Prve dvije nijanse su onako, malo prešljašteće za moj ukus, iako nekad završe kao highlight unutarnjeg kuta kapka/obrve:

- ONLY - čisti, sniježno bijeli shimmer

- SILK - boja slonovače, vuče na žućkasto

Sljedeće tri nijanse najčešće koristim kao overshadow/highlighter, da naglasim luk obrve/sredinu/unutrašnjost kapka:

- AWAKEN - krasna bakreno-breskvasta nijansa, odlična u kombinaciji s toplim smeđim tonovima

- NEW DAY - po toplini jako slična prethodnoj, no nešto tamnija i suptilnija

- STEAL-ER - hladnija neutralna nijansa, također vrlo voljena

Sljedeće tri, ujedno i zadnje nijanse su nešto bolje pigmentacije, no drukčije teksture tj. formulacije. To su shimmeri, s nešto krupnijim česticama, više se truse nego prethodne shimmer nijanse i nisu toliko "puteraste" tj. masne. Ja bih rekla da su metalik, a vi mislite što hoćete.

- ECHO - srebrna
- AMBITION - tamno maslinasto zelena (jaaaaako me podsjeća na L'Oreal Infailible Cosmic Black)

- FAITH - šućmurasta, tamno smeđa, sa suptilnim ljubičastim tonovima



Sve u svemu, ovo je jedna odlična paleta, bez obzira na shimmer sjenila. Preporučila bih je sramežljivima, koje zanimaju "boje" u makeupu tj. onima kojima je dosta isključivo neutralnog, a ne bi se baš šminkali neonskim bojama. I to prvenstveno zbog izbora nijansi - obiluje nužnim neutralnim sjenilima izvrsnim za definiciju oka, a tu su i vrlo suptilne bojice - plava i ljubičasta, te niz shimmer nijansi koje će obogatiti svaki look.



Ja sam i više nego zadovoljna ovom paletom, pogotovo zbog kistića i mat sjenila, koja se na novoj Catrice Prime & Fine bazi ponašaju fantastično - preživjela su Beauty Blog Day, i više (od 7 ujutro do 11 navečer, nisu se MRDNULA s kapka).


I za kraj, jedna neprecizna, jučerašnja, kad sam išla brzinski provjeriti jel moj novi plavi ruž u istom spektru kao i ova navy plava (JEST!!!). Bojkotiram maskaru i eksperimentiram, pa izgledam ko natečeni vanzemaljac. A i obrve sam počupala.

*PR PROIZVOD

Broj komentara: 12:

  1. Odlična recenzija!
    Umrla sam na: "Operite ruke. Štajaznam" hahhahahahha

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahha obožavam te! :D Operite ruke! Ili obrišite paletu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali zbilja? Sad je problem što se ambalaža prlja, a nitko ne spominje umivaonik/ručnik/kistove :D nema niš odvratnije nego kad dodjem popodne u kupaonu a ono umivaonih NARANČAST od jutrašnjeg stavljanja pudera hahaha ;)

      Izbriši
  3. Jao, ma packanje je obavezno dal je vadim čistim il prljavim rukama, kokoš jedna :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo meni ništa nije sad grozno upackano, ne znam o čemu ljudi pričaju :D mislim, nije sterilno, al ono... evo ne znam :D

      Izbriši
  4. New-tral i awaken su me odmah privukle! Nisam niti malo zanimljiva s tim neutralnim nijansama sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ali new-tral je divna breskvasta, nisam ni sama znala da mi se mile takve nijanse - nisam baš nailazila na njih do sada, niti su me privlačile. Baš je ono, fina, nježna, proljetna, a suptilna, bez pičkastih primjesa roze :D

      Izbriši
  5. ''Ja ne znam zašto svi MUR paletama zamjeraju prljanje. Pa jebemu, ovo su boje, boje bojaju stvari, ono, ne kužim. Operite ruke. Štajaznam.''

    ''Nek se truse, dok god se trušenje događa u procesu šminkanja. Ja to fino otpuhnem. Meni to uopće ne smeta.''

    Tis' moja ženska e. Zajebit ti to sve haha

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni nekako drugi red izgleda babasto? Sve neke njezno sedefasto simeraste nijanse, neznam, ne osvaja me, iako je prvi red madafaking jebacki.
    Slazem se i za prljanje i za fallout :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svi seru po tim shimmer nijansama, a meni su skroz u redu i na mjestu, i totalno su iskoristiva i imaju funkciju :D
      ali da, slažem se da su babasta, no kako ih se može koristiti jedino kao overshadow, a ne kao "regularna" shimmer sjenila, dođu ti ko highlighter. Npr. imaš neku ful mrtvu mat nijansu, ali se uklapa u priču na očima - natapkaš prstom malo nekog od ovih babastih, i voila! Sasvim druga priča :D
      Ali da, prvi red je vrh.

      Izbriši