subota, 9. svibnja 2015.

SHISEIDO LUMINIZING SATIN FACE COLOR WT905 High Beam White - recenzija


Vrijeme fakat leti. Pa je proletilo od BBDay-a već mjesec i kusur. Taj dan sam spiskala najviše novaca u svojem životu na jedan jedini komad kozmetike, bilo preparativne ili dekorativne. I to bijaše, potpuno neočekivano, highlighter.

Dakle, već sam vam pisala o after-BBDay turi po dućanima. Uz mene je bila božanska izaslanica, lijepa Petra (The Brush Stash, čiju recenziju ovog istog divnog komada možete pročitati na ovom linku) koja svojim znanjem i iskustvom ulijeva apsolutno povjerenje. Pa sam joj povjerovala na riječ (parafraziram po sjećanju: "ako želiš highlighter, onda uzmi ovo", "nije shimmer, nego daje onaj wet look", "savršeno definira jagodice", "nevjerojatno, ali ima čak i vrlo upotrebljiv kistić"), i nisam se pokajala. Niti najmanje.

Shiseido Luminizing Satin Face Color WT905 High Beam White (dalje u tekstu hajlajter) je naprosto divan i obožavam ga.


Kada u posjedu imate ovakav divan i skupi komad šminke, onda ga poslikate iz 5893 kuta. Pa skrolajte ako vam je dosadno :D Ovu sam grančicu inače otkinula s uskršnjeg aranžmana LOL
Da bude fino japanski, minimalistički, kontrast tehničke izvedbe klasičnih linija crne kutijice i organičke forme i teksture grančice od đenerike. Skoro pa sakura.


Što reći o pakovanju tj. ambalaži? Jednostavno, klasično, minimalno, kvalitetno, lijepo, čisto, funkcionalno, bez puno zajebancije, osim suptilnog "pečata" logotipa unutra i znaka vani. U "kompaktu" je i ogledalce, te uvjerljivo solidan kist; plosnat, mekan i podatan, ne grebe po proizvodu i fino kupi delikatni prah ovog highlightera.
Sve skupa je zapakirano u metalik crvenu kutijicu, koja mi je iskreno "meh", uz toliku silnu pompu grafiku su mogli malo, ali malo finije riješiti. Ali kartončići se u smeće bacaju, pa svo zlo s tim.


Što dalje da vam pričam o ovom sniježnobijelom četverokutu, sad kad smo napasli oči na njegovoj vanjštini i pojavnosti?


Kompaktno sabijen u metalni pan, prelazak prsta preko njegove površine otkriva fantastičnu mekoću i finoću. Njegova svilenkasta tekstura savršeno prijanja uz mekane sintetičke dlačice kista (uglavnom koristim ELF Studio Blush kist, kojim ga nanosim obilno na jagodičnu kost, niz nos te ponad korijena nosa, malo na bradu, i na najdraže mi mjesto - kupidov luk.
Rezultat je fenomenalna definicija lica, bez po' muke. Lice je suptilno izoštreno i zrači zdravim sjajem, bez efekta disko kugle.


Moram li uopće napominjati da se ne trusi, da se ne rasipa, da se ne nakuplja u porama i borama, itd, itd... Skoro da bih rekla da nema mane, osim naravno, cijene.

- moja ruka bez hajlajtera -

Uočite taj suptilni sjaj bez vidljivih čestica. Bez mrvica. Bez mane. Čisto presijavanje, prekrasan, neutralni suptilni glow bez naglašavanja teksture kože. 95% bezbojan, 5% posvjetljujuć. Nimalo kredast, tj. bijel. Iako, ukoliko se pretjera s njime (što se meni često događa jer mu nemogu odoliti; "ma samo ću još mrvicu..."), na tamnijoj puti postaje (jako slabo, ali ipak) uočljiv.

- moja ruka s hajlajterom -

Efekt koji ostavlja je eteričan, vanzemaljski, nebeski, celestijalan, anđeoski.
Totalno neusporediv s mojim ostalim highlighterima iz kolekcije. O nekima ste mogli čitati ovdje. Ali ovo je nešto potpuno drugačije.

Niti najmanje ne naglašava nepravilnosti, pogotovo kad ga se dozira razumno. Mada je, kako već spomenuh, mene zbilja teško urazumiti kad je highlighter u pitanju.

Ovaj highlighter pristajat će svakom tonu kože, te će svako lice biti osvježeno i kao okupano mjesečinom. Najviše laskati blijedoputima, pogotovo ako su hladnijeg i neutralnog podtona. Jako maslinasti i žuti tonovi ga isfuravaju samo tako, no ukoliko su tamniji, onda je oprez pri nanošenju neophodan, inače stvarno izgleda kao bijele fleke na licu.


Što se trajnosti tiče, nisam primjetila da je dugotrajniji ili kratkotrajniji od mojih ostalih highlightera. Postojan je za vrijeme radnog vremena, a dalje mi više nije ni briga.


Iskreno, nisam sigurna da li vam ovaj highlighter treba. Ako imate tristotinjak kuna u džepu da vam smetaju, svakako ga nabavite. Ukoliko ste štedljivi, neće vam faliti nimalo. Ali ako ste negdje između i uživate u efektu highlightera, imajte na umu da biste tih 340 kuna iovako-ionako spiskali na neke gluposti (npr. ona 4 laka za nokte koja ćete dvaput nositi, dvadesetpeta krema za ruke, tridesetosmi gel za tuširanje, impulzivni šoping limitiranih kolekcija u dm-u i Kozmu, maske za lice u vrećicama, sedamnaesto shimmer plavo sjenilo u krivoj nijansi, piling za tijelo na akciji, itd.), pa zašto ne biste uložili u jedan jako fin i fensi komad koji ćete s guštom trošiti dok mu ne dotaknete samo dno i izgrebete sve što se izgrebati iz njega može.

Ja sigurno hoću.


U međuvremenu, ja i dalje hoardam highlightere. Pa sam tako skupila primjerke od Golden Rose, Wet'nWild, Aura kozmetike, a uspjela sam uloviti i Catrice highlighter iz Celtica limitirane kolekcije (da, tek sad je aktualan u dubrovačkom Kozmu... bolje ikad nego nikad...). Pa ćemo se opet zabavljati, isprobavati, čitati i pisati o hajlajterima - ne zvala se ja Sjajolika!

Broj komentara: 8:

  1. Prelijep! Shiseido uvijek vrijedi svakog ulozenog novcica.... tacka!


    <3

    :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo ga, ove sam se recenzije bojala. S pravom. Treba mi ova vilinska prašina.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan je! Inače, obožavam Shiseidova rumenila jer se savršeno stapaju s licem onda mogu misliti kako i ovo čudo predobro izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako ima tester tamo negdje u Mulleru da ga swatcham, definitivno ću ga isprobati da vidim kako bi djelovao na mojoj koži... Jer sve ovo što si opisala i ja hoću, suptilni glow <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Au, prekrasan je, bez mane! Imam utisak da mi mnoooogo treba :D

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni treba, još od onog after-bbday shoppinga! :D imam hrpu hajlajtera ali zapravo nemam nijedan ovakav, nevjerojatno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. vidim da je netko zaljubljen u highlightere, a ovaj najvise XD

    OdgovoriIzbriši