subota, 22. kolovoza 2015.

FLORMAR mono sjenila - kratki overview


Nikako, ali nikako da se odlučim izbacit ovaj post. Samo iz razloga jer su fotke nekako... kakaste. Sjenila se super vide, al opći dojam fotke je nekako bljeh. Šta ne? I tako godinu dana skoro evo, držim te fotke u skici. Sjenila su već i depotirana i služe me odlično. Na kraju odlučih zajebat estetski dojam, jer red je da vam ukažem na neke prejeftine divote.

I mislim da je upravo sad pravi trenutak za to. Nakon 2 tjedna intenzivnog poslovnog tjedna (zvuči uzbudljivo, ali u stvarnosti to znači zatvaranje u izolaciju i sjedanje ispred kompa po 16 sati, uz litru i pol ledene kave na slamku, s periodičnim tuširanjima + gledanje po 4 epizode "Elementary-ja" sa Žmuom kad se vrati s posla, uz neki wok ili chowder. Maloga smo poslali na Korčulu da uživa s bakom na barci, osvaja plićake i upija D vitamin, dok mi šljakamo i rudarimo) napokon mi se ne spava, a disk s poslom je udaljen 3 i po sata vožnje autom i po ure trajekta.


Dakle, riječ je kako i sami vidite, o Flormar sjenilima. Puno se pisalo o njima po blogosferi, mišljenja su u 90% slučajeva vrlo pozitivna, i sama sam ih spominjala često i koristila često. Prvi sam batch nabavila onodar davnih dana na Diva kozmetika webshopu, a ostatak mi je isfurala Blusherful

 Načisto sam fascinirana i oduševljena kvalitetom mat sjenila. To je ono prvo i osnovno. 


Kako je jako dugo vremena prošlo, više vam ne mogu reć koji su ovo brojevi i nazivi nijansi. No obzirom na to da mat sjenila nema previše u ponudi (ako se dobro sjećam bilo ih je svega 15ak). Da vam pravo kažem, treba ih kupit sve. Apsolutno sve. Tekstura im je mekana, baršunasta, i moram priznati vrlo praškasta. Ali to im moram i mogu oprostiti jer su pigmentirani do bola i odlično se blendaju, pogotovo ove dvije svjetlije nijanse. Tamnije su nešto flekavije, ali "color payoff" je brutalan, pa je samo potrebno malo opreza pri rukovanju, ništa više.


Metalici su mi malo manje fora, pogotovo zlatna, koja se rasipa ko blesava i sastoji se praktički od sitnog glittera. Pigmentacija nije neka sreća, ali je iskoristiva na nekoj ljepljivoj bazi.
Bordo metalična ima nekakvu sivkastu, tamnu bazu, i također se rasipa, ali je prilično upotrebljiva, i odlično se slaže s Maybelline Color Tattoo kremastim sjenilom u Metallic Pommegranate. Puno je mekša i podatnija od zlatne, a i pigmentacija joj je na razini.


Tako polako dolazimo i do neonaca. Koji me uopće nisu oduševili. Jarke i vrišteće bojice su me nabrijale na disko lookove s dahom osamdesetih, međutim, to su prosječna, kredasta sjenila, vrlo teško upotrebljiva bez neke dobre, masne, bijele baze. Pigmentacija je nikakva, pogotovo na kapku, a tekstura im je baš loša; kredasta i rasipajuća. Baš su ono, definicija loših mat sjenila.


Koraljno-narančasto-crvena je jedina donekle iskoristiva - ako izuzmemo lošu teksturu, pigmentacija je skroz oke, no obzirom da sam ove godine nakupila hrpu ovakvih i sličnih sjenila, nisam suviše impresionirana. Zelena i žuta izgledaju užasno na kapcima - u kombinaciji s bojom kože i mjestima na kojima se pojavljuju izgledaju ko modrica koja prolazi. Ko da mi zarasta šljiva na oku. Baš, ono, hvala, ali ne bih.


Što se trajnosti tiče, mat neutralci su fantastični. Bez baze će potrajati relativno kratko, pogotovo na masnijim kapcima, ali uz malo bolju bazu su neuništivi. Metalici su prilično kratkog vijeka, čak i uz bazu, iako se drže; bordo metalik i do 6-7 sati, dok zlatni ode, fijuuuu, šljokice se nalaze po raznim djelovima lica kroz sat vremena.

Neonce nisam testirala jer su mi grozni, ali ih ionako nećete kupovat, pa vam taj podatak ni ne treba.

Zaključno bih zaključila da definitivno nabavite dva-tri mat sjenila u naturalnim nijansama. Vjerujte mi da se nećete razočarati, pogotovo ne za cijenu po kojoj idu. Ja sam ih platila svega 13 kuna po komadu uz tadašnja aktualna sniženja.


Svakako, mat nudači kvalitetom daleko šišaju pandane u puno skupljoj konkurenciji, dok neonce i metalike slobodno zaobiđite u širokom luku.

Toliko od mene za večeras, nadam se da će se uskoro zvijezde poklopiti da se riješim hrpetine fotki proizvoda na kompu, a vama dam materijala za čitanje i gledanje.

Do tad ću svakako odgovoriti na sve vaše komentare. Fali mi intenzivno bloganje, ali još uvijek ne zarađujem dovoljno da mu se u potpunosti posvetim.

Međutim, nemojte me krivo shvatiti, volim ja svoj dizajnerski poso. (ne volim struku, ali to je druga priča) Ne bih radije radila ništa drugo. Čak ne bih ni blogala full time. A trenutačno sam blagoslovljena s par genijalnih projekata, za koje uživam raditi. Jedan projekt se čak veže za kozmetičku industriju, i ako se tiskari vrate s godišnjeg ovaj tjedan, bit će svima na vidjelu vrlo brzo.

Najveći problem u mom životu jest zapravo činjenica da dan traje samo 24 sata :(

Broj komentara: 6:

  1. Imam i ja nekoliko ovih mat sjenila, jako sam zadovoljna, šteta što su se kod nas (Rijeka ) sve Flormar trgovine zatvorile :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpuno se slažem za mat sjenila, preodlična su, uzela sam si one iskoristivije boje, dvije svijetle, smeđu i crnu. Možda ću se zaletiti pa probati i ostale. Kod nas je redovna cijena otprilike kao ta što je kod vas bila na sniženju, pa ono - vrijede :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma vrijede i duplo; odnedavno imam i naked basics, i samo mogu reć da nema neke velike razlike :D

      Izbriši
  3. eih a ja si baš mislila nabavit neke neonce :/ rastužila si me....al što je tu je, mat izgledaju predobro pa ću se vjerovatno baciti na njih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma dali bi se i neonci iskoristit, ako ništa jeftini su pa za probu i eksperiment mogu proć preko bijele ljepljive baze :)

      Izbriši