četvrtak, 14. siječnja 2016.

Make up Designory sjenila - recenzija


Ovo ne bu bila baš klasična recenzija, koliko swatchfest. Ovo je moja MUD paleta, jedan od najdragocjenijih komada u kolekciji ikad. Ne toliko cjenovno, koliko općenito; prvo zbog izbora bojica (na koji sam silno ponosna, ali i tužna jer fali ona jedna topla srednje tamna smeđa koje nije bilo na lageru); kao drugo zbog svoje kvalitete, trajnosti i finoće.


I njih je preporučila ona ista vizažistica koja me je usosila s Dior puderom, ali u ovom slučaju sam joj definitivno zahvalna i opraštam joj za Dior-bakl.


Sjenila dolaze dakle u panovima (ima ih i u kutijicama), koji su 11.5 $ na službenom shopu. Pogodni su za ulaganje u magnetne i ine palete, i sadržavaju 1,8 grama.
Ja sam ih uložila u oriđiđi kartonsku MUD paletu, koja košta 24 $ i iznimno je lagana i čvrsta. Zanimljivo je da sjenila nisu "osigurana" ničim osim poklopcem, te ih je prelagano vaditi i mijenjati im mjesta. Nekome bi bila trta panika, ali za sada nisam imala problema s ispadanjem i sličnim nezgodama.

Napomenut ću da sam ovu paletu slagala i kupovala na popustu od 60% u Makeup Studiu Šminka & to, ne znam da li je popust još uvijek aktualan. Svakako, iznimno sam zadovoljna iskustvom; te toplo preporučujem!


Mat sjenila su po mojoj slobodnoj procjeni odlična. Čak i ova nevidljiva, slabije pigmentirana, svijetla; odlična su, ali odlična za blendanje jačih nijansi. Zanemarivo se truse, i uopće nisu brašnasta/kredasta, nego su baš fina i silky.
Inače, sva MUD sjenila su wet & dry, dakle mogu se koristiti kao klasična praškasta sjenila, a možete ih miksati s vodom ili sealerom za intenzivniji i/ili precizan efekt. Nisam imala potrebe za time pa nisam isprobavala, ali eto, tako kažu... Pa prenosim :)


Oćemo redom? Jednu po jednu? Malo po malo? Ajmo. Zašto ne.


HONEYSUCKLE - žućkasto zlatni satin s mrvicu shimmera, odličan za maslinaste i tamnije mediteranske tipove kao highlight u unutarnjem kutu oka. Ima pomalo "gritty" teksturu, ali mu je pigmentacija na razini.

DULCE DE LECHE - univerzalni bež satin, nježnog sheer finiša, koji se da nadograditi. Jedna od najljepših nijansi u cijeloj paleti, izvrsna za blendanje svih neutralnih nijasni svih podtonova. S njom je baš gušt raditi.

CHAMOIS - odličan naziv za ne toliko brilijantnu nijansu; iako vrlo iskoristivu. Ovo je jedna od onih svjetlijih neutralnih za blendanje. Slabije je pigmentirana i pomalo je sheer, no dušu je dala je za prijelaze.



CANYON - lijepa, topla, srednje smeđa. Često mi se nađe na kistu kod žućkastih podtonova a i kod same sebe, iako je možda pretopla za moj novo-neutralni podton.

PIXIE - krasna shimmerasta breskvasta roza; iako na swatchu izgleda satenski i narančastije nego što to zapravo jest. U stvarnosti više baca na rozo, ali nije preroza. Iako bih ja da je manje roza nego što to jest. Ali je krasna. Baš odlična. Em lijepa boja, em se oooodlično ponaša prilikom aplikacije i baš lijepo pristaje svima. Njam.


BONE - nevidljiva, pomalo prozirna mat boja kože. Ovo je jedina nijansa o kojoj nemam mišljenje jer je ne vidim. Jedina u paketu koja je eto, bezveze.

WHEAT - divna topla sheer mat bežasta. Izvrsna za blage konture kod jako svijetlih djevojaka, odlična kao "all-over" nijansa za sve ostale. Fina tekstura, stvorena za blendanje.

CONCORD - nemojte da vas zavara swatch, ovo je odlično sjenilo; iako izgleda slabo pigmentirano. Rekla bih, neka boja patlidžana, prigušena, smokey ljubičasta, naravno, mat.


BERRYWOOD - moj prvi favorit, jedno od najljepših sjenila ikada - krasan burgundy, iako na mojem licu malo baca na ljubičasto. Ali malo. Odlično se blenda i ima odličnu finu teksturu, i jako je često koristim, nekad i samostalno. Baš je nekako sofisticirano, elegantna, jer nema tih hrđavih i rozih tonova koje znaju imati te burgundy nijanse.

POMEGRANATE - moj drugi favorit, i najdivnija shimmer rusty bordo nijansa. Divna, odlična i najdraža. Spominjala sam je mnogoputa u zadnjim mjesecima.

Mala digresija - ove dvije zadnje nijanse sam koristila za OVAJ LUK, koji mi je jedan od dražih ikada.

ONYX - vrlo odlična, univerzalna mat crna. Iako je ne koristim često baš na kapku, već više uz trepavice da očima dam dubinu, pigment je brutalan i postojan. Vrlo zadovoljna.

Final thoughts? Sjenila su divna. Olakšavaju aplikaciju, lako se blendaju i ostavljaju ravnomjeran trag. Pigmentacija varira, ali s razlogom; srednje i svjetlije nijanse su sheer i olakšavaju blendanje da bi se mogao postići divan i gladak prijelaz iz boje u boju; ona tamnija su pak odlično pigmentirana i baršunasta, a shimmer i satin verzije su divne i suptilne; također odlične teksture, taman mekane i ne masne.
Dugotrajna su i izdržljiva, te na kapcima odlično izgledaju i bez primera; postojanost im je tada nešto lošija ako imate masnije kapke kao ja; no za 5-6 sati nošenja vam primer ne treba.


Ja obožavam ovu paletu, i ne bih je mijenjala nizašta. Voljela bih si složiti još dvije, pa da budem pokrivena za sve prilike - jednu toplu neutralnu, jednu hladnu neutralnu i jednu random - sa svim onim sjenilima koja nisu izravno neutralna.

Možda da ih još usporedim s Urban Decay Naked Basics paletom (koju jedinu posjedujem) - Make up Designory sjenila su DALEKO, ali DALEKO bolja; teksturom i aplikacijom. To bi bilo moje skromno mišljenje. Tako da znate.

Ako ste u prilici i želite si neko finije sjenilo za u kit ili neku finu malu osnovnu paleticu za sebe za svaki dan, toplo vam preporučujem ova sjenila, jer su baš izvrsna.


3 komentara: