četvrtak, 6. ožujka 2014.

Tester fest #1

Pošto sam stalna mušterija u dubrovačkim ljekarnama, gdje se izmeđuostalog opskrbljujemo najboljom dječjom masti za guzu, kapima za nos i gelom za zubiće, pa tu i tamo dobijem pokoji tester na lijepe oči. Tu i tamo mi se dogodi da s nekom online narudžbom dobijem i komplimentarne uzorke (ne baš često). Pa sam se dosjetila da uradim pregled, ne bih li se jednog dana zaletila kupiti nešto što sam isprobala.

Welcome to Tester fest #1




































Vichy Aqualia Thermal spa noćna njega - gelasta krema
1 tester je za recimo 2 i po mazanja, ja sam ih ukupno iscijedila 5 komada. I kremica je odlična. Gelasta, nemasna, hidratantna, brzo se upija, i baš je baš lijepa kremica za masnokošce za po noći. Inače te noćne kreme znaju bit očajno masne i teške, ali ova je zadivljujuće prozračna. I plava je :D Razmišljam o kupnji full sizea, ali prema dosadašnjim iskustvima s testerima to možda i nije najbolja odluka. Slike nema jer su testeri zabunom završili u smeću.

Vichy Aqualia Thermal spa dnevna njega - vodeni gel
Isprobala sam i nekoliko testera ove dnevne varijante iz iste linije, ali nekako mi je alkoholna i čudno mi se sasuši na licu. Više je vodenasta nego gelasta. Ne vidim neko znantno poboljšanje osim očite hidratacije, te nisam oduševljena, pogotovo što se brzo počnem mastiti (stoga nije baš ni za podlogu), za razliku od noćne njege koju netom opisah.

Vichy Liftactiv serum 10
Nemam puno iskustava sa serumima, zapravo ovo mi je možda drugi kontakt sa istima. Ne znam što bih mislila o ovome. Tekstura je slična ovoj dnenvoj Aqualia Thermal, ali manje alkoholna i još fluidnija. Istina, koža malo zateže nakon nanošenja, i nekako sam si "svježa", ali se svejedno ubrzo sva umastim. Nisam uočila neki napredak pri pojavnosti mojih divnih kratera zvanih pore, ali opet, bila su to samo dva testera. Baršunasta tekstura kože o kojoj pričaju na službenim stranicama je nešto što također nisam postigla. Not impressed.

Vichy Teint Ideal - illumination foundation fluid (u nijansi 25)
Ovo je krasan tekući puder, srednjeg prekrivanja. Ne vjerujem da uz jedan jedini puf matirajućeg pudera nisam prosijala dobrih 6 sati. Apsolutno sam oduševljena i čim si isplatim plaću kupujem ga ISTI ČAS. Slike nema jer je tester silom prilika upao u zahod, DON'T ASK. Sretna i zadovoljna što napokon postoji puder u mojoj idealnoj nijansi. OK, možda je malo svjetlija, ali tako se divno prilagodi i osvježi lice. Nisam izdržala kozmetičku zabranu i kupila sam ga prekjučer (ubija me Art Deco BB krema koja ne može izdurat 5 kapi kiše), i odličan je, odličan, odličan i već ga jako volim i pisat ću recenziju FAK JES <3

Nuxe Reve de Miel krema za ruke i nokte
Potroših ukupno 2 testera, i ovo je diiiivno premirisno čudo s kojim bih se mazala danima i noćima. Miris jako podsjeća na onaj iz linije Prodigieux, ali je nekako slatkastiji i medenastiji. Iskreno sa se nadala gušćoj teksturi, a ova je gotovo fluidna. Očekivala sam bogatu, masnu kremu, a iscurila je brzoupijajuća kremica. Sve u svemu neloše, miris je božanstven, rukice su mi nježne i mirisne, ali sama učinkovitost je u rangu plave Nivee.

Nuxe Teint Eclat Prodigieux, hidratantna tonirana krema
Ahhhh taj miris... Šteta što je ova tonirana kremica tako masnjikava i brončano-roza. Lijepo se upije u kožu, krasno je ofarba, ali je pretamna i narančasta i premasna za moje lišce. Ako imate suhu kožu i prirodno ste tamnjikavi ili se pak kvarcate, od srca preporučam da barem isprobate ovu kremicu jer je divna.

Phyris Cell Refill 24-satna krema za suhu kožu
Nisam suha, nisam suha uopće. Štoviše, izrazito sam masna i sjajolika. Tako da bih ovo testirala uvečer, nakon dana kad bih lice maltretirala s puno šminke i pranja. Ima neki bapski miris. Miris osamdesetih. I dugotrajan je. I krema je masna. Fina je al ne treba mi ovo. Možda za desetak godina. NEEEEXT!?

Phyris Eye & Lip firming balm
Fluidni balzamić, blijedo žućkaste boje. Upija se jako sporo. Jako mala količina je potrebna za nanos. Nema izražen miris. Učinak je teško procjeniti s ovolikom količinom. Čini se kao fina trackalica. To je sve što mogu reći za sada. Ove Phyrisove testere sam dobila kad sam naručivala Art Deco sjenila s Kameja.hr. Nisu imali nešto na lageru, pa su mi umjesto toga poslali maskaru i ova dva testera. Baš su dragi. Kad mi istekne zabrana kupovanja kozmetike, vraćam se na mjesto zločina i kupujem svašta nešto.

La Roche Posay Hydraphase Intense Legere
Ovo je solidna hidratantna krema. Nemasna i vodenasto fluidna, bijele boje, neutralnog mirisa. Krasno sjeda i lijepo se upija u kožu. Korektna krema za lice o kojoj ne mogu reći ništa loše, iako je LRP na mojoj crnoj listi zbog natrij hidroksida i sranja koje mi je uradio licu.


Eto to vam je to.







0 komentari:

Objavi komentar