ponedjeljak, 19. svibnja 2014.

NOTD #1 - skullz & bonez



Za danas jedan jednostavan i kratak post moje prve "javne" manikure. Iako mi nokti nisu još u reprezentativnom stanju, i prstenjak mi je pukao ničim izazvan, ipak odlučila sam s vama podijeliti sinoćašnju kasnonoćnu zajebanciju.
Tražeći neku prastaru fajlu, u bespućima svojih diskova sam pronašla fotku iz mladih dana, kad sam bila jako psychobilly, spirsana, slušala Crampse i furala kosture. Bili su to divni dani.

Do dan danas nisam previše promjenila, osim što sam poskidala sve pirseve i furam za nijansu konzervativnije outfite, koji su i dalje 90% crni, s manje bedževa.


Enihju. Ugledavši Irenu i mene, na tom odlagalištu auto-otpada, bivajući inspirirana mojom gothabilly majicom i sveopćom atmosferom, sredila sam si eto, nokte.



Oduševljena sam Golden Rose crnim nail art linerom malo više nego bijelim, no oboje se jako brzo osuše. Bijeli je nešto gušći i teže se manipulira njjime, dok je crni baš idealne konzistencije za priloženi kistić, iako je isti malo "cufav", ali ništa što jedan precizan potez škaricama ne može riješiti.

She sivi lak je podjednako dobio moje poštovanje, iako pokrivan tek u trećem sloju, lijepo se suši (za te novce). Njega je zamislite, kupio moj muž da prikrije nekakvu ogrebotinu na autu prije tehničkog. Jako sam zadovoljna njegovim izborom!

Topperi ko topperi, divni su i bogati šljokičasti.


3 komentara:

  1. Zanimljiva manikura :D Ovaj Golden Rose crni nail art lak mi nije baš nešt, četkica je grozna i ne mogu raditi s njom :( Tebi su detalji super precizni ispali!

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, odlična manikura, samo ti njih daj još <3

    OdgovoriIzbriši