srijeda, 9. srpnja 2014.

MANHATAN SOFT MAT LIPCREAM (53M) - recenzija i presuda

Na kontinentu nema mora, ali ima livada... Pripreme za zaovinu svadbu su u tijeku, makeup kolekcija mi je bogatija za dva korektora, a isprobala sam i umjetne trepavice... No o tom po tom, jedno po jedno. 
Današnji dan mi je započeo prilično bezveze i "failovito", pa sam u istom tonu odlučila napisati par riječi o upravo takvom proizvodu... Bezveznom i failovitom


Volim mat finiš. Na usnama, očima, noktima, bijeloj tehnici... Dugo sam vremena provela čitajući recenzije i gledajući swatcheve ovih tubica. Planirala i kombinirala, da li da dam 50tak kuna za njega. U toj odluci mi je pomogao dm, s kuponom od 25% popusta na Manhattan proizvod po izboru. Odabrala sam jednu svjetliju, roskasto-koraljnu nijansu, jer takvih baš i nemam puno (moja kolekcija se svodi na par toplih nudača i puno tamnih, zagasitih, no odnedavno i kričavih crvenih i ljubičastih). Jedan od njih je i moj najdraži Kooky, MUA Velvet Matte "lak za usne", koji je suludo postojan, i sličnog "formata" kao i ovaj, Manhattan Soft Mat lipcream. Uzevši stoga Kooky kao referentnu točku solidnog omjera cijene i kvalitete, očito sam imala prevelika očekivanja za ovu mat kremicu.


Pakiranje je pristojno. Gumirani čep koji skuplja svaki atom prašine na koji naleti, klasična plastična tubica i isti takav aplikator. Ništa specijalno.

Miris i okus - podnošljivo slatkasti. Vanilijasti.

Tekstura - čudna. Pjenasto-grudvasta, mekana. Mousseasta.

Aplikacija je malo zeznuta, i ravnomjeran nanos se ne postiže jednostavno. Definicija je s priloženim aplikatorom još teža, pa ćete mi oprostiti swatch, koji pak prilično vjerodostojno prikazuje upravo rečeno.


Ovo je u biti ruž. Tekući, mat ruž. Pigmentiranost mu je solidna, no nije vrhunska. Trajnost je odlična. Lijepi se i suši na usnama. Samim time se da zaključiti da ne curi i ne klizi s usana, a izdržava i umjereno, nemasno iće i piće.

Nijansa nemaštovitog naziva, 53M, je diskutabilno krasna. Na swatchevima izgleda rozo, a zapravo baca na narančasto. Neprirodno je jarka i svijetla, te iako paše uz moj žućkasti tamniji ten, nije moj prvi izbor. Imam pregršt rumenila s kojima ga mogu kombinirati, no taj neonski narančasti podton me nekako bode u oči.

I sve bi to bilo super i divno i krasno. Sve bi navedeno bilo dovoljno za neku prosječnu ocjenu, da nema sljedećeg problema. Taj kamen spoticanja jest prevelik da bih ga mogla ignorirati.

Jasno mi je da mat ruževi zahtijevaju određenu predanost pri nošenju, i da usne moraju biti u besprijekornom stanju da isti ne bi naglašavao pukotine, ljuskice i ine problematične stvari. No ovaj ruž na usnama doslovno puca. Ne radi se o standardnom uvlačenju u borice. To su doslovno pukotine koje je nemoguće ignorirati.
S drugim mat ruževima - pa čak i sa "gumastim" Kookyjem, je (koliko-toliko) moguća reaplikacija, no ovdje to nije slučaj upravo zbog tog "mekog mat - baršunasto suhog" finiša. Reaplikacija završi s rastapanjem prvog (popucalog) sloja i stvaranju grudvica koje tek izgledaju kretenski.

Pucanje se javlja gotovo odmah po nanošenju, a dokazni materijal je na slici ispod.


Vjerujte mi da nisam odmah odustala od njega, već sam pokušavala nebrojeno puta, mazala usne balzamima, strugala ih četkicom za zube, radila pilinge, mazala ga u manje - pa u više slojeva, bivala nasmijana tijekom sušenja... Ništa, ali ništa ne mijenja razočaravajući rezultat.
A biti ću neskromna, i izjaviti da nemam problema s usnama već dugo vremena. U besprijekornom su stanju što se hidratacije tiče, jedino što sam ostarila, pa nisu pune i sočne kao nekada. No to ne bi trebao biti problem, obzirom na nepostojanje upozorenja na proizvodu da je namjenjen maloljetnim djevojčicama.

Ovaj je proizvod u najmanju ruku osrednji i definitivno precijenjen. Sve njegove pozitivne strane (mekoća i mazivost pri aplikaciji, simpatičan izbor nijansi, trajnost, pigmentacija, dostupnost, itd.) ne mogu se mjeriti sa činjenicom da je postaje apsolutno nenosiv već pri prvom osmijehu.

A ja sam jedna vedra, nasmijana i optimistična žena, bez obzira na bačene pare i bezvezni, failoviti današnji dan.

Kakva vi iskustva imate s ovim čudom od ruža? Obzirom da po netu čitam same pohvale i da je jedno vrijeme vladao opći rejv za ovim proizvodom, čudi me moje vlastito iskustvo. Da li sam nabasala na "pokvarenu" tubicu? Naprosto sam zbunjena.

21 komentar:

  1. Nisam koristila ovaj ruž, ali mi se identična stvar dešava sa jednim Catrice ružem. Boja je prelepa, ali se uvlači u svaku linijicu, nekako je lepljiv i ukratko potpuno nenosiv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molit ću lijepo da mi kažeš koji da ga ne bi slučajno kupila :D Catrice ruževi su mi apsolutni vrh, te namjeravam povećavati kolekciju na sljedećoj plaći, bit ću ti zahvalna! <3

      Izbriši
  2. Možda je problem u roku trajanje, ne znam, to mi je prvo palo na um. Ja imam colors splash lip tint i sasvim mi je pristojan, kad se nanese i osuši ostavlja mat završnicu koja 'ne puca' kao ovaj kod tebe ali opet različit je tip proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moguće da je kontaminacija ili rok trajanja u pitanju, jer ima evo par cura kojima je super... baš sam ljuta!

      Izbriši
  3. Uopće me ne bi čudilo da si nabasala na star proizvod, ili bezbroj puta otvaran u našim divnim drogerijama pa ga je možda i sasušilo iznutra?Ne znam, možda je samo proizvod loš. Ne mogu tvrditi jer nisam probala a sada niti ni neću. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja luuuudim s tim "isprobavanjem" po dućanima, okej otvorit šampon i pošnjofat ga, al gurat prste mazat se s neotvorenim proizvodima uz sve moguće testere i swatcheve po netu, sramota. Više od neodgojenih seljanki me ljute sami proizvođači; pa zar je toliko teško staviti komadić prokletog selotejpa na proizvod?! Iako ni to ne sprečava neke, barem krajnji kupac može procijeniti da li je otvarano ili ne... Uvijek na blagajni zamolim da li mogu otvoriti proizvod pred njima ako nema zaštitnu foliju da vidimo da li je isprovaban, ali uz mog malog tornada ponekad zaboravim ili nemam dovoljno ruku... U zadnjih dva tjedna sam tako kupila dvije kontaminirane teglice... Ljuta sam ko ris!

      Izbriši
  4. uf, ovo katastrofično izgleda :/ Boja mi se čak i sviđa, ali efekt nikako :)) S time da sam ja odavno odustala od mat ruževa, mene i normalni isušuju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh ja volim, volim mat... mada i sama osjećam posljedice te ljubavi :D ali uz adekvatnu njegu, može se... No već vidim da ću se za jesen opskrbiti s kremastim Catrice ruževima, jedva čekam ovaj kolovoški dvometarski štand :D

      Izbriši
  5. Uf, gadno je ovo...ista mi je stvar bila sa essencovim ružem tekućim u njudastoj nijasi. ista stvar. ma i bolje da si odustala od njega jer se nema smisla praviti da je odličan kad je koma. Tenks na uštedi para :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pojma, al Manhattan mi jako loše sjeda općenito kao brend, osim lakova za nokte, koji su skroz na mjestu... Sve drugo me je prilično razočaralo...

      Izbriši
  6. Grozno izgleda... totalni fail... Rijetko koji mat tekući ruž održi ono što obećava, nažalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MUA Luxe u nijansi Kooky je san snova. Nekako sam računala da ovaj duplo skuplji nemože biti baš toliko lošiji :D

      Izbriši
  7. Mene nije oduševila niti prva fotka, a kad sam vidjela ovu popucanu - koma! Sreća je što si ga uzela uz popust, ako ništa drugo, a nijansa mi je baš lijepa... no, ne hvala! Ne budem ih isprobavala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja ga iman i mislin u istoj boji meni je savršen! Rijetko nosim nude nijanse, ali me ova osvojila. Ne znam do čega je kod tvog primjerka, ali meni se ovo ne događa. :/ Baš šteta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo vjerovatno ga je netko dobro isprobao 5-6 mjeseci prije mene :/

      Izbriši
  9. dugo sam razmisljala o ovim ruzevima, ali nakon ovog bas mi je drago da nisam ih kupila, nema mi goreg od ovakvog pucanja, ne mozes nista napravit po tom pitanju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda eto stvarno nisu loši, sudeći po zadovoljnim korisnicama, ali izabrat nekontaminirani je totalna lutrija s nezaštićenim proizvodima... Više me vidit neće!

      Izbriši
  10. Ja imam isti takav ruž u istoj nijansi i meni je odličan. Uopće mi tako ne puca, jedino se malo hvata za suhe dijelove kada su usne u lošem stanju, no ako su nahranjene, nemam nikakvih problema. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma to hvatanje je normalna pojava za većinu ruževa, ne samo za one mat, ali ovo je prestrašno. Vjerovatno pokvaren proizvod, nema što drugo bit!

      Izbriši