petak, 4. prosinca 2015.

Prvi! Tester box! (testerfest #4)




Wooo hooo! Imamo beauty box! Fantastičan materijal za ultimativni testerfest!
Jes, kasnim i kaskam, ali nekidan sam se vratila s produljenog radnog odmora na koninentu, a jučer smo kolegica i ja osvojile prvo mjesto na natječaju za vizualni identitet godine Sv. Vlaha, pa ono... Još k tome i radim, punom parom, a mali nam je iz vrtića donio crijevnu virozu (trebalo mu je puna dva dana).

Čari su to života zaposlene majke blogerice :D <3 (i ne bih se mijenjala za ništa na svijetu!)

Dobih priliku da među prvima, besplatno, jelte, isprobam ovaj već naširoko poznati koncept beauty-box-a. Ivana Blažoti je ove godine u stvarnost pretočila svoje i naše snove - uslišila nam je želje i tržištu ponudila Tester.hr beauty box. I s poduzetničke strane - skidam ti kapu Ivana! Pothvat je ovo ozbiljan, zahtjevan, ambiciozan i skup - pa nek je sa srećom!

Ali krenimo ispočetka.

Logotip. Pobogu. Suzdržavam se da ne budem bezobraznija, ali ovo je jedan od gorih logotipova koji sam u životu vidjela. Jes, idejno se poklapa sa sadržajem, jes, ima taj prokleti stilizirani poklončić na kraju, ali brate mili... Priznajem, zadatak dizajneru nije bio lagan, obzirom na samu riječ "tester" koja zvuči tvrdo, muški i teško, i upravo zato - izbor tipografije je užasan. Njen tretman je još gori. Totalno fulan stil komunikacije; nešto što bi trebalo biti ženstveno, elegantno, nježno, sa stilom...  Ono na što meni ovaj logo liči jest građevinska firma. Otrov za miševe. Čak ima i tu retro-disko notu, no svejedno, njegove teške linije su sve samo ne profinjene.



A sam koncept mjesečne inspirativne teme (mala crna haljina, elegancija, A. Hepburn, op.a.) mi je intrigantan i zgodan, no obzirom da ga sadržaj ne komunicira, konkretan primjerak me nije nešto suviše očarao (tome pridonosi nesklad robusnog ljubičastog logotipa i priloženog rukopisnog kurziva).

Molim samo Ivanu i ostatak ekipe da se ne uvrijede na mom (ne)profesionalnom komentaru. Nisam mogla izdržati a ne spomenuti. Znate i sami da nemam dlake na jeziku. Kad pričamo o kozmetici tu definitivno nisam stručna, ali dizajn mi je profesija i kad me nešto snerva, onda me snerva. Iako je sam proizvod/usluga izvrsna, kvalitetna i z asvaku pohvalu, sam vizualni identitet je potpuno promašen, obzirom na tematiku, sadržaj i ciljnu skupinu.



Očarala me zato kvaliteta same kutije i foliotisak :D #dizajneri

Oprema. Pakiranje. Box putuje u mat crnoj kutiji na kojoj je lakom ispisan logotip. Jako kul.
U toj se kutiji nalazi još jedna kutija, odnosno "box", a na njemu je pak foliotiskom otisnut logotip u metalik magenti. Fensi as fuck. Ispričavam se, ali ja se napalim na fini foliotisak.
U boxu se zatim nalazi papirom i vrpcom omotan sadržaj, uz još jednu naljepnicu brenda. Kartončić s objašnjenjem svakog od proizvoda i inspirativnom porukom... Neloše. Suvišno, možda pomalo neusklađeno, ali neloše.
Trakice od papira kao osiguranje od oštećenja, koje su nam (meni, mužu i sinu) priuštile sate veselja i lude zabave. Podržavam.



Ali dobro. Dosta o formi. Hajdmo malo o kozmetici.

E tu sam jako zadovoljna. Čitala sam postove od blogolegica, i većina ih je malo njorgala, obzirom da su dobile nešto što im možda nije trebalo, što su isprobale, a pogotovo zato što je koncept "boxa" taj da bude personaliziran prema osobnim preferencama. Ja mislim da su te "osobne" preference za početak bile možda malo preambiciozan korak, gledano s poduzetničke i logističke strane, no vjerujem da će se u bližoj budućnosti situacija poboljšati. Anketa koju ste popunili pri prijavi ne može čitati misli, stoga, smirite strasti.

Iskreno, meni je sve manje-više super. I value-for-money mi je apsolutno pogođen. Kad se malo uhvatite digitrona i pokušate pozbrojit sve te stavke, zapravo ste u plusu za tih 100 kuna.



Apivita balzame za usne inače volim, a ovu verziju sa SPF-om do sada nisam probala pa sam ga dočekala s oduševljenjem.



Avon maskara je isto tako, vrlo dobrodošla, jer je ovoj mojoj trenutačnoj već vrijeme za smeće. I čini mi se da uopće nije loša; ali o tom po tom.



Kako sam bila na produljenom putovanju, mini pakiranja Nivea i Amika proizvoda za kosu su mi došli kao naručeni. Pjenu nisam još probala, ali lak je bio vrlo koristan, iako nije moj tip laka (kratka kosa = specijalni zahtjevi).



Moram priznati da suhim šamponom nikako nisam zadovoljna, i sto puta bih ga mijenjala za jedan špric Batiste Floral&Flirty. Kako imam zblajhanu kosu, nisam uvidjela bijele tragove, tkao da tu ima plus, međutim strašno mi masti kosu (vrlo kontraproduktivno), te uzrokuje svrbež - a dobila sam i par krastica. Stoga, FUCK NO, full size košta preko 100 kn i uopće me ne zanima koliko ga ima.



Najveće pak oduševljenje, koje je rezultiralo kupovinom full size proizvoda je definitivno tester Novexpert pilinga i Repulp maske. Ta Repulp maska je čudo jedno. Čudo!!! Nakon isprobanog testera sam pojurila u najbliži dm, skupila 30% popusta na prirodnu kozmetiku i ubola tubu. Bila bih uzela i piling, ali ga momentalno nisu imali. (možda i bolje, do sljedeće plaće).



Tako da... Naručila sam si Tester box za prosinac. A kad sam vidjela i koji bi brendovi mogli bit unutra postala sam i radoznala (korejska kozmetika, op.a.)
Moram vam reći da je meni ovaj koncept jako fora, i shvaćam ga više kao igru i priliku da isprobam neke stvari koje inače ne bih ni sanjala, a tu je i efekt iznenađenja, jer Tester (ako već niste shvatili) ne prodaje kozmetiku, nego iskustvo.

Imam samo jednu želju za buduće Tester beauty boxove - više luksuznih brendova. Nemam ništa protiv drogerijske kozmetike i francuske farmacije, već rijetko zalazim u parfumerije, a kad tamo i zađem, nemam pojma odakle bih počela, a i kad počnem, čak i ako kupim nešto za četvrtinu mjesečne plaće, testere teško da ću dobit jer ih NEEEEMAAAA. Tako da ono. Ne trebaju to bit full size proizvodi. Kesica s puderom ili mikro pakiranje nekog fensi seruma su skroz okej.

I da, i ja moram pohvaliti GLS momke. Fakat su vrhunski. I inače imam dobra iskustva s njima, ali ovaj put je cijeli dogovor pao u rekordnom roku - kako se desilo da nisam bila u Dubrovniku ("nepredviđeno" sam odlučila ostati još 2 tjedna kod moje najdraže svekrve jer mi je bilo jako super), preusmjerili su paket koji je došao SUTRADAN. EJ. Iz Dubrovnika. EJ. Sutradan. TO SE NE DEŠAVA!!!!

Broj komentara: 7:

  1. Jao odlicno svi ovo sve opisala. Hit su mi komentari na samo pakovanje. I svaka cast za preusmeravanje paketa. Takve stvari se zaista retko desavaju. Posebno da tako be muke to sve izvedu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao GLS (dostavna služba) radi totalnu revoluciju što se dostave tiče :D svi smo zapanjeni činjenicom da se paketi MOGU lijepo, pristojno i uljudno dostavljati na vrijeme :D

      Izbriši
  2. Jao odlicno svi ovo sve opisala. Hit su mi komentari na samo pakovanje. I svaka cast za preusmeravanje paketa. Takve stvari se zaista retko desavaju. Posebno da tako be muke to sve izvedu:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se što si se osvrnula na pakiranje i to u detalj. Lijepa crna kutija u lijepoj crnoj kutiji, papiri unutra, papirnati crvi... <3 Meni je to baš pre, ali imaš pravo glede loga. Nije baš najljepši logo :D. Mene podsjeća na retro igraću konzolu. Kartica s citatom unutar kutije je skroz off od cijelog filinga, po mom skromnom mišljenju. Kao da je upala iz neke druge kutije.
    Već sam drugdje komentirala samu kutiju. Meni je to baš zabavno i sviđa mi se ideja. Na svakome je da vidi isplati li mu se plaćati "iskustvo" i znam da se mnogi žale na sadržaj. Nadam se da će s vremenom sadržaj postati i bolji. Da budem iskrena, za sada me još nije privuklo ni da razmišljam o kupovini. Nažalost, presiromah sam da plaćam iskustvo :D. Sadržaj isplaćuje kutiju, ali...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ove godine posao krenuo malo bolje, pa si tih 100 kuna nekako opravdam prilikom da isprobam neke nove proizvode, prije nego ih platim 200 kuna pojedinačno hahahaha :D inače potrošim sve pare na gluposti, pa eto, dijete u meni se baš veseli! Nadam se da će sljedeće kutijice biti drukčijih boja, da ih mogu slagat jednu na drugu i spremat unutra sitne dijelove igračaka iz kinder jaja i zalutale legiće! Ali logo... da... baš... evo... sve sam ti rekla :D

      Izbriši
  4. "Ono na što meni ovaj logo liči jest građevinska firma. Otrov za miševe." E, umrla sam.
    Kao apsolutnog amatera kojeg zanima grafički dizajn izvrsni su mi tvoji osvrti. Jesi razmišljala da malo više pišeš o tome na blogu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da ti pravo kažem, JESAM! a onda opet, ne osjećam se teoretski kompetentnom da baš idem pisati članke o dizajnu per se (ja sam šljaker-vizualac, nisam studiozni teoretičar), ali svakako planiram uvesti "best & worst packaging" kategoriju :)

      Izbriši