utorak, 12. kolovoza 2014.

FOTD #8 - turquoise purplinkish


Ako niste znali, prije koji dan sam bila tirkizno-plavo-zelena. U jednoj čik pauzi od rada na slikovnici sam ušla u kupaonu kao plavuša, i nakon pola sata izašla kao tirkizuša. Manic Panic Midnight Blue sam miješala s regeneratorom, želeći dobiti blagu plavu koja bi s žutom kosom dobila tu tirkiznu nijansu, i uspjela sam... Donekle.

Ljudi su me gledali ko da sam pala s Marsa, jedan dječačić je spomenuo mami da "ona teta ima plavu kosu!" A pogotovo me se dojmio zgroženi izraz lica jedne jako mršave skvarcane tete. Znate one tamno-narančaste ljude zgužvane kože koji idu u solarije prije godišnjeg. E, to.

Kao, to što ja imam plavu kosu nije normalno, ali to što ti izgledaš ko da su te zaboravili u pećnici jest :/

Ali moja najdraža susjeda, jedna divna bakica s kojom svakodnevno razmjenim par crtica o vremenu/životu/svemu ostalome mi je rekla da mi baš dobro stoji. <3

Boja se uglavnom isprala u roku 3 dana, i prilično mi je isušila kosu, što mi se nimalo nije svidjelo. Sad sam opet blond i spremna za neke nove farbe. Možda.


Slike su takve kakve jesu. Od njih tridesetak, ove tri su pristojne. Svjetlo se čudno ponaša u ovo ljetno doba na mom balkonu, pa su sve tri fotke u različitom tonu. Photoshop skoro da nisam ni koristila, osim dvije packe maskare koje nisam vidjela u ogledalu, jedne neposlušne obrve (oćoravila sam) i watermarka.

Neke specijalne ideje iza "looka" nije bilo, već sam željela isprobati neke nove stvarčice kojih sam se nakupovala (vidjet ćete u predstojećem New In-u). A i da kosa "ne propadne", htjela sam je uslikati s malo šminke na licu koja nije potpuno otopljena.

Catrice baza za sjenila mi je živi očaj. Nanošenje je noćna mora, pregusto je i nemoguće ga je umazati. Valjda sam se navikla na E.L.F.-ovu bazu koja je puno prozračnija i tekućija i lakša za korištenje, a čini mi se i da puno više produljuje trajnost sjenilima. Uz to košta nepunih 20 kuna.

L'Oreal Infallible sjenilo me se također nije dojmilo, ima crnu bazu koja se teško blenda, iako je boja sama po sebi krasna. U zadnje vrijeme biram skoro isključivo ljubičasta sjenila, nemam pojma zašto. Nisam veliki fan te boje općenito, iako je jako volim na usnama. Valjda se podsvjesno pripremam za jesen.

Moram priznati da me je Essence I <3 Punk flomaster-eyeliner ugodno iznenadio lakoćom aplikacije, iako je sam tuš malo prozirnjikav. Ali zato je aplikator san snova. Barem meni paše. Izvučem krilce bez po' muke, a ostatak je još lakši. Izgleda da ga ukidaju, pa ga trenutačno možete ugrabiti po dm-ovima za svega 9,90 kn.

Volim jako i ovo Moment rumenilo, kojeg sam u našoj prvoj razmjeni dobila od moje najdraže Ivane Blusherful. Divna neka roza bojica, lijepo se ponaša na kistiću. Nije jako pigmentirano, ali ga je lako nadograđivati. Jako volim ovo rumenilo, iako više iz emocionalnih razloga - što zbog osobe koja mi ga je poklonila, što zbog super-bapskom mirisa, koji me vraća u djetinjstvo i podsjeća na maminu i bakinu šminku. Od Ivane sam dobila i ovaj Biodermin testerčić BB kreme Sensibio AR, koja me se nije dojmila previše. Malo je teška, prekrivanje je prilično slabašno, ali je uspjela lijepo ujednačiti moj ten.
Flormar mat neutralno sjenilo je također od Ivane <3

Zaboravila sam fiksirati korektor, pa se u pola sessiona rastopio i počeo skupljati po podočnjacima. Očajno je vruće, vlaga je visoka, i nije mi dugo trebalo da skinem sve sa sebe i odem van samo s maskarom i ružem.

A ne moram vam opet pričati koliko volim Golden Rose Velvet Matte ruževe. Ovdje imam 04 na usnama, a da mogu, najrađe bi ih nosila sve odjednom.


I to vam je to od mene za danas. Svašta vam nešto pripremam, ali slabo imam inspiracije za pisanje, iako mi je sin s bakama na Korčuli još ovaj tjedan, i nemam majčinskih obaveza (osim što mi nedostaje neizmjerno), kreativno-izražavalački kapaciteti su mi zapunjeni radom na slikovnici.



24 komentara:

  1. 'Jako volim ovo rumenilo, iako više iz emocionalnih razloga - što zbog osobe koja mi ga je poklonila, što zbog super-bapskom mirisa, koji me vraća u djetinjstvo i podsjeća na maminu i bakinu šminku.' <3 <3 <3 Čitam o toj Ivani, ima cijeli odlomak, reko mora da je fina cura.
    E a miris je ludilo, točko tak kak si ga opisala :D

    Meni ti se ovo opet sviđa, ja nikad nisam imala hrabrosti za ovakvu boju kose pa se zadovoljim gledajući je na tuđim glavama. Još bih primjetila kako imaš mrak ruž i koža ti nije uopće loša tako kako ti pričaš, dapače meni izgleda i više nego pristojno! E da, moram još primjetiti i dobru pozadinu za slikanje ovi proizvoda što su na hrpi.

    Uskoro ćeš još nešto dobiti od Ivane <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivana je jedna jako fina cura <3 pokudala sam se na ovaj tvoj komentar!
      Ruževi su najmrak. A pogotovo GRVM.
      Koža je za moje pojmove u komi, al sva sreća da uspijem dobit soft fokus efekt sa svjetlom na balkonu (imam puno reflektirajućih površina) pa se ne vidi puno na fotkama.
      Ti si luda što si slala išta. Pusu šaljem i jedva čekam paketiČĆ!

      Izbriši
  2. Lijepo ti stoji ova boja, ali vidi se da ti je kosa uništena. Sada stavi dobru masku, pa u drugu boju!Uživaj dok si mlada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ne bi vjerovala, ali nakon što se boja pošteno isprala, stavila sam blajh kupku i nakon toga nekakvu L'Orealovu boju što sam imala doma, malo Nuxe suhog ulja utrljala u vrhove, i znaš šta? Kosa je okej. Mislim, isušena je pošteno, ali nije slamasta. Očito je problem bio u boji. Trošim Olivalovo avokado ulje, al nisam oduševljena, nema nikakvog učinka (osim što mi zamasti kosu). Nuxe je zato divno omekša.

      Izbriši
  3. Preluda boja kose, sviđa mi se i dobro ti stoji! :D
    Ne znam jesan li ja jedina kojoj taj Essence tuš nije odgovarao. Volim Essence, maskara iz te kolekcije mi je odlična, al tuš nažalost nikako. Nešto i mene ljubičaste nijanse zovu zadnjih dana, nokti, usne, kapci... purple mania. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tuš kao tekućina je bezveze, prilično je proziran i jako brzo odlazi, ali je flomić genijalan, baš mi leži u ruci, super mi je jednostavno izvuć liniju. A za zimu će bit super, pogotovo kad ga se malo fiksira, pa neće klizit tako lako. Meni je šteta davat puno para za tuševe i maskare, kad ih ionako treba mijenjat svako par mjeseci.
      Trebala bi revidirat kolekciju ljubičastih stvarčica, možda bude materijala za cijeli post LOL

      Izbriši
  4. super ti stoji tirkizna :D res peceni ljudi su zadnji koji bi trebali cudno gledat ostatak svijeta XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :D a žena je stvarno bila živi neukus, na stranu "preplanulost".

      Izbriši
  5. kako si ti meni lijepa zena, nema boje koja ti ne bi stajala :D
    i ja ne volim bazu i razocarala me je kao malo sta od catrice. i cim sam ti vidjela sliku prvu, znala sam da ti je velvet mat na usnama..dobro, pretpostavila sam, ali mi je bilo drago kad sam vidjela da sam pogodila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme fala :D
      Nemoš puno fulat kod mene kod ruževa, ili je GR ili Apocalips, LOL
      A Catrice baza je baš shit, inače ih jako volim (ok, osim lakova za nokte, al lakovi su totalno neka druga kategorija) i ovo me je baš rastužilo.

      Izbriši
  6. Mene uvek raduju ovakve lude boje na ljudima. Ja sam se farbala u svasta mada nikada u te previse lude jer je to iziskivalo blajhanje pa mi bilo zao kose. Realno sve se one brzo isperu ali sta ces. Mnogo ti je lepa ta boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U prosjeku svako 4 godine blajham kosu na neki period, tj. dok mi vrhovi ne počnu otpadat hahaha, al svaki put je sve bolje i bolje (imam odličnu frizerku). Kako nosim kratku kosu, meni to izraste za čas, pa me baš brige za kosu, ionako ću je ošišat za mjesec dva :D

      Izbriši
  7. Boja ti super stoji. Briga te što drugi misle. To je tvoja kosa i imaš s njom pravo radit šta hoćeš. Uostalom, kad ćeš ako ne sad.
    Prejaka rečenica: Kao, to što ja imam plavu kosu nije normalno, ali to što ti izgledaš ko da su te zaboravili u pećnici jest :facepalm:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da me nešto previše dira mišljenje drugih, ne bi izlazila vani sa zelenim ružem, al ipak to radim :D samo su mi super ti ljudi kojima je nešto "normalno" a drugo nije. Meni je bitno da se susjedi Anđelki sviđa <3

      Izbriši
  8. Odlična boja! Isprobala sam puno različitih, ali tirkiznu još nisam i čekam neko vrijeeme kad ću i to napraviti... Iako je bijela kosa moja ljubav! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bijela kosa je klasik (i super ti stoji), al moramo malo eksperimentirat! Još samo da nema muke oko ispiranja i ujednačavanje poslije, gdje bi nam bio kraj, hehehe :D

      Izbriši
  9. Super ti je boja, ja baš volim te lude! Moji nekad tamnomodri pramenovi sad na moru izgledaju ovako nekako tirkizno. :D A kad se vratim s mora, na pramenove ide jedna od dvije Manic Panic boje koje još imam - teal ili ljubičasta.
    Golden Rose Velvet Matte su diiiivni ruževi, i ja sam opčinjena njima <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je zapravo ultra tamno plava (Midnight Blue) koju sam miješala s regeneratorom, plus moja kanarinac žuta od blajhanja. Puno je tu faktora, i sumnjam da ću moć ponovit boju, ovo je bio totalni custom hahahaha XD
      Moja sljedeća će definitivno bit neka hladna ljubičasta, pastel... Jer mi se ne da ubijat opet s ispiranjem boje....
      GR je ljubav. To se nemože opisat. Meni nije jasno kako su tako dobri a praktički džabe!

      Izbriši
  10. sviđa mi se boja kose, inače uopće ne primjećujem na ljudima ''čudne'' boje, uglavnom mi netko treba reći ''ona cura ima rozu kosu'', pa da ja skužim da to nije ''kako bi trebalo biti''. Zapravo volim vidjeti malo šarenila, a zadrtim ljudima uvijek nešto smeta. Znaš kako se kaže, ''if you want everyone to like you, then dont speak, dont think, dont exist''. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem. Kao i s činjenicom da ne stoji sve svima; ali kako ćeš znati dok ne probaš!?
      Mene ti uopće ne diraju ti komentari, ali su mi strašno zabavni :D

      Izbriši
  11. jao kako ti dobro stoji ova boja! Šteta što se već isprala i što ti je isušila kosu jer genijalno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ma nije šteta što se isprala, ne znam do kad bih uspijevala kombinirati odjeću/makeup i kosu LOL Meni ti je super što se te boje brzo ispiru, baš zato jer volim promjene... A isušivanje me je malo iznenadilo, nisam očekivala to od ovakvog tipa boje.... Svakako, sanirala sam to ;)

      Izbriši
  12. Super su ti slike :d I ova rozo-plava kombinacija je odlična :D Volim upečatljivo, yes yes!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D milo mi je da ti se dopada. Al ja sam prestara za ovakve lookove, moram se počet ponašat ko dama LOL

      Izbriši