subota, 19. srpnja 2014.

The Beauty Blogger tag

Dakle, Ivana, sa bloga Makeup Break me tegaše, i bješe mi to prvi put :)

Imala sam namjeru večeras pisati o nekoj kremici, dovršiti par recenzija koje se vuku već tjednima, malo slike srediti... Jel... Uzela sam si večer off... No nemam snage. Jučerašnji me blogodan izmorio (na najbolji mogući način), pa sam sva neoficijelna, casual, oči su mi suhe i bole me noge. Znam da mi nećete zamjerit, jer vam spremam New In post. A što ste očekivali od mene? Da odem u Zagreb i da se vratim praznih ruku? MALO SUTRA.


Nego, vratimo se mi na tag.

1. Name the beauty routine you barely do!
Uf, odakle početi? Puno stvari vrlo rijetko radim, a neke stvari ne radim uopće.
Recimo, uopće ne koristim preparate za samotamnjenje, a bome ni solarije. Smatram to potpuno nepotrebnim, suvišnim a pomalo i opasnim.
Zatim njega stopala. Jednostavno ne stižem. Imam malo dijete koje divlja i jako si rijetko priuštim "pamperinge", a kad ih i krenem izvoditi, ne stignem do stopala.
Piling tijela. Moje tijelo je veliko. Puno je to materijala za istrljati. Često ne bih ni stigla, obzirom na ograničeno vrijeme za osobnu higijenu - imam tornado od djeteta doma, dobro je da se uopće stignem otuširat i kosu oprat, majke će shvatiti...


2. Is washing your make up brushes something you regularly do?Pretty much, yes. Svako dva tjedna ih operem, obzirom da ih imam dovoljno da svaki dan koristim drugi. A uglavnom ih koristim za rumenila i sjenila, dok tekući puder nanosim prstima. Kad pak puder nanosim kistom, gadi mi se onako mastan i bljakast i ne pada mi na pamet da ga idem koristiti sutradan takvog odurnog, pa ga perem uglavnom po nanošenju - kad ga koristim. A uglavnom ga ne koristim. Kako već rekoh. Kupila sam si sad onu aerodinamičnu spužvicu (bjutiblender fejk iz Bipe), pa ćemo vidit kako to funkcionira.
I tako to. Tu sam si zbilja okej :)


3. How long will you last with chipped nail varnish?
E, ovo se u zadnjih godinu dana promijenilo iz korijena. Prije bi me bolila kitica za lak na noktima, i hodala bih uokolo u maniri Avril Lavigne na početku karijere; dakle s izgriženim crnim lakom na noktima. Sad je to malo drukčije. Em sam si nokte sredila, em su dugovati, (s pokojom zanokticom - o tome je već bilo priče, bit će je još). Volim raznolikost, volim kad mi se lak slaže s outfitom i/ili ružem, a tu su i neodgodivi svakodnevni kućanski poslovi, pa mi manikure ionako ne traju dulje od dan-dva. A i naučila sam koje lakove treba kupovati, pa ih nekad pustim i treći, četvrti dan, onako načete (nekad zbilja ne stignem prelakiravati, pa toleriram taj prokleti "tipwear").


4. How long do you put off buying/replacing a beauty or nail poslish product even if you need it? (ie. top coat, foundatiom, etc.)
Otkad imam vlastita redovna primanja, ne predugo. Tjedan, dva. Ako je preparativa u pitanju, onda ni toliko. Dan, dva, maksimalno. Jes, hrčak sam, i gomilam gomile nepotrebnih stvari, tako da uvijek imam nešto u rezervi, ako ništa drugo, onda tester koji će me izdurat do sljedećeg pohoda.

5. What is your worst beauty habit?Grickanje kožice oko noktijuuuu... Buuuu, znam, groznoooo, al bar ne grizem nokte više. Lijepi su, čvrsti i dugi. Čak i kutikule držim pod kontrolom. Zanoktice me još uvijek muče, iako u puno manjoj mjeri nego prije. Bar nema otvorenih i upaljenih rana po prstima. Ne može se sve odjednom :)
I nonstop diranje brade dok radim za kompom. A to je često. Iako manijakalno perem ruke (nisam frik, al se često šetam do lavaboa na druženje sa sapunom), iako nisam jedna on onih koje vole prčkati po licu (zbilja to ne radim, osim u slučaju nekog odvratnog upaljenog gada koji vrišti da ga se istisne) moja masna koža u kombinaciji s mobitelom, tipkovnicom, tabletom, bojicama i stolom (koji redovito hosta ostatke užine) su mi bradu i čeljust pretvorili u bojno polje ovo ljeto (bezbroj zatvorenih komedona). Ne znam što ću. Imam osjećaj da ću o ovoj temi puno pričat u sljedećim mjesecima. A možda posjetim i kozmetičarku.

6. Name something non-beauty related you put off doing all the time?Pranje podova. Slaganje papira od firme u registratore. Malome izvadit osobnu da možemo preko Neuma i u Crnu goru. Otić na groblje. Počet (ozbiljno) radit na slikovnici. I da, peglanje robe. To ne radim. Uopće. I mislim da ne bih ni trebala. To je isto suvišno.


7. When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?Kako kad. Za full makeup, za specijalne prilike volim bit spremna bar 15tak minuta prije izlaska, tako da mogu u miru sjest na balkon i zapalit. Svakodnevne prilike mi uglavnom ostavljaju vrlo malo vremena za šminkanje, a rutina mi nije nešto ekstenzivna, pa mi ni ne treba puno vremena. Minimum je okoloočna BB krema, maskara i ruž, koji najčešće stavljam u autu.

8. Can you commit to spending bans?
Kratko, jasno i dokazano, ne.



9. How organized is your makeup and nail polish collection?Nije baš. Kupila sam prije nekog vremena onaj ladičar za alat, i tamo spremam stvari koje ne koristim trenutno. Imam i par nesesera s lakovima koji su mi bljak ili su neupotrebljivi. Također zbog čestih putovanja nanašam kozmetiku po neseserima i tako to... Selekciju držim u našoj minijaturnoj kupaoni, nije baš organizirano, ali je lijepo aranžirano - ja sam kreativni kaotičar. Za godinu dana se selimo u vlastitu kuću, a tamo ću već uvest reda. Trenutačno sam nemoćna.

10. What is the longest time you have gone without writing a blog post?Neznam. A ne da mi se sad gledat datume na nadzornoj ploči. Radije bih se usredotočila na konstruktivan odgovor da po meni učestalost objavljivanja postova nije toliko krucijalna za blog, koliko kvaliteta i sadržaj. Čak mi ni estetika na fotkama nije toliko bitna, koliko mi je bitan stav, pravopis i "rukopis" autora. Ali to je neka druga tema...

Etogac.

Neću nikog tagirati, jer je Ivana istagirala sve žive blogerice :)

Inače, originalna autorica ovog "taga" jest The Beau Bow.

To je vrlo bitno napomenuti.

Idem se sad uspavat Instagramom. 

Broj komentara: 14:

  1. Slažem se da je peglanje totalno nepotrebno :x Toliko ne volim peglati da uopće ne kupujem odjeću koju treba peglati... ali muž nosi isključivo košulje na posao :((((((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Peh! Otkad smo se preselili u Dubrovnik, muž je praktički sam u uredu i više ne nosi košulje (bogu hvala), al nisam mu ih ni prije peglala. Nakon mjesec dana "hodanja" sam mu rekla da ja to ne radim. Da ću mu prat, kuhat, mest, čistit, masirat mu stopala, ma sve, al peglanje ne radim. Čak jedno vrijeme nismo ni imali peglu XD

      Izbriši
  2. Baš sam ti na instaču na onoj fotki od Essie laka htjela napisati kako su ti nokti lijepi! Svaka čast što si ih uspjela dovesti u red, a ovo za grickanje zanoktica razumijem... i ja ponekad zgriješim :D Peglanje nepotrebno?! Nou vej, kod mene je peglanje najvažniji dio kućanskih poslova :D Baš volim peglati i peglam sve što se ispeglati da - rublje, ručnike, čak nekad i čarape, ali to je već blagi OCD :) Ali mrzim usisavati i prati podove i prozore....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ČARAPE?! RUČNIKE?! WTF?! Jel ti znaš koliko struje potrošiš dok peglaš?! (neznam ni ja, pričam figurativno) Vidiš, meni je usisavanje baš zgodno. Fora mi je gledat kako mrvice ulaze u cijev :D A prozore perem tek kad se ne vidi kroz njih ili mali raznese monte po vratima od balkona...

      Izbriši
  3. pronalazim se u dosta odgovora :D hehe
    piling tijela sam radila samo jednom (Freeman peeling u crvenoj tubi), u solariju nisam nikad bila jer sam jako svijetla i imam madeže pa su mi dermatolozi rekli da ne smijem nikad. proizvodi za samotamnjenje naprave mnogo nereda....

    ja pak volim slagati i sortirati stvari. obožavam registratore! dok sam bila u knjigovodstvenom uredu na praksi to mi je bio jedan od zadataka, a doma stalno nešto po sobi sortiram (napravila sam od Avon i Oriflame kutija pregrade za sortirati čarape, sortiram šminku, dvd-e, odjeću...ma joj xD )

    Tagala sam skoro sve blogerice koje znam a koje nisu to već riješile da imam što čitati jer volim ovakve stvari. Instagram sam "otkrila" prije nekoliko dana i nakon što sam se žustro protivila korištenju istoga, postala malo ovisna....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sortiranje zna bit zabavno i nemam ništa protiv toga, al kad mali (napokon) zaspe oko 23, ja samo oću buljit u jednu točku na zidu i eventualno lakirat nokte, sortiranje računa mi je zadnje na pameti :D

      E da, zaboravila sam napisat da ne vjerujem u anticelulitne tretmane. :D

      I ja sam nevoljko krenula s Instačem, al mi se omilio, dođe mi ko fotoalbum, i volim gledat slike općenito! <3

      Izbriši
  4. Daj ti nama new in-a :D :D
    Ni ja ne perem podove, nit peglam. Stvarno je nepotrebno, odjeća se ispegla na meni a podove usišem.
    :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaj samo da ti neko dijete s crnom pastelom išara nelakirani parket <3 Pa da vidiš kako je potrebno oprat pod s vremena na vrijeme, kad legneš u krevet i probudiš se u čudu sa crnom plahtom oko stopala XD LOL A peglanje je definitivno energetski totalno neodrživo i podržavam bilo kakvu ANTI-PEGLA inicijativu.

      Izbriši
  5. nnnneeee grickat kozicu niti ista drugo grozno je -_- ni ja nisam bas nesto pobornik peglanja osim kosulje i nekih haljina, ako se pegla ja ne kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Peglam jedino fensi lanene stvari prije nekih formalnih događanja (tipa sprovod i slično) i to samo ako me mater naćera. A udana sam žena, zaposlena, imam skoro 3 banke. Al mater se mora slušat.
      Evo neeeeećuuu, obećujem!

      Izbriši
  6. Pa ja moram da maznem ovaj tag i dovedem u Srbiju ;)
    Aaa, pa ni ti ništa skoro ne stižeš od deteta. Razumem te. Al za instagram stignemo da se slikamo, uvek :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osjećaj se tagirano! :D Đeca... Eh... Prioriteti su potpuno drukčiji, *ebeš nokte na nogama, bitno da mali nije gladan. Instagram mi dođe ko fotoalbum, i super mi je sličke gledat (vizualni sam tip) al nekad ne uspijem ni hashtag napisat od mog malog propuha... <3

      Izbriši
    2. Zato postoji aplikacija tags for likes, samo copy paste i gotovo :)

      Izbriši
  7. Haha super su mi tvoji odgovori! :D Ne peglam ni ja, eventualno pokoju haljinu kod koje baš ne ide drugačije. Općenito kućanske poslove ne volim, osim kuhanja i pranja suđa, to mi je okej. Ne usisavam ama baš nikad, to radi dragi, podijelili smo poslove prema tome tko što manje mrzi. :D
    I ja si rasturim kožicu oko noktiju, doduše ne zubima nego prstima/noktima, uvijek moram imati škarice za nokte uz sebe i istog trena odrezati sve što viri, svaku zanokticu, inače sve pročeprkam. Ali sve sam bolja, stalno mažem nokte kremicama i ne diram ih više toliko jer sam vrlo motivirana da počnem pokazivati lakove na blogu :)

    OdgovoriIzbriši