subota, 26. srpnja 2014.

NOTD #2 - trashy summer

Ljeto. 

Hmph. 

Znate što mislim o njemu, per se. Međutim, između neuspješnih uspavljivanja našeg malog ubojice, kuhanja, pranja suđa i vođenja mog dizajnerskog studija (oh, kako to pretenciozno zvuči), raspoloženje održavam na nivou odgovarajućim motivima, bojama i mislima. Svake godine se te mrvice inspiracije iznova ponavljaju, te se već poistovjećujem s njima. Tako je jedan pokušaj oživljavanja tradicije crtanja gluposti po noktima oživio ove blesave, tipično ljetne motive. 


Nažalost, sjetila sam se crtat po noktima kad sam ih već dobrano odrezala, jer su mi uvelike smetali u životu. Ja ne znam kako ljudi žive s dugim noktima. Svakako ih mislim opet puštat, pa vidjet dokle ću izdržat.


Dok sam tako lakirala i crtkarala kretenske stvari, poput rajčice ilitiga pomadore, u glavi mi je svirala priložena stvarčica. Tako je na srednjem prstu je trebao biti nacrtan bikini u žutoj boji, no bio je u potpunosti neprepoznatljiv, te sam ga zamijenila s malo zahvalnijim motivom za minijature - koktelčićem. To ne umanjuje ljepotu spota u prilogu. Ako vam se ne da slušati uvod, slobodno preskočite koju sekundu.



Nadalje prilažem korištene lakove. Ima ih popriličan broj, no dosta boja sam dobila i miješanjem.
Nisam zadovoljna s top coatom (Essence Gel Look top coat), koji bi trebao biti kao "gel", dakle, barem donekle zagladiti površinu. Dva sloja nisu ništa napravila po tom pitanju, samo su dodatno rastopila i razmazala crni GR liner što me poprilično uzrujalo.
Rozi lak, koji je korišten kao podloga jest upravo Eveline Minimax 687, uz jedan sloj China Glaze 175 Reggae to Riches, koji je istog tona, ali ima taj divni plavičasto presijavajući sitni shimmer. Jako je rijedak i sheer, i inače ga treba barem 3 sloja za potpuno prekrivanje, no u ovom slučaju, preko spomenutog Eveline laka je super zahvalan.

Iako imam sve moguće potrebne alatke za nail art (koje su doduše, kupljene kao modelarski pribor) nisam imala snage vaditi ih sve vani, već sam upotrijebila čačkalice.


Ne budite naizvni misleći da sam i drugu (desnu) ruku uredila na isti način. A ne, ne. Oni su zadržali rozastu bazu i poneku bijelu crticu.
Žao mi je što nisam uspjela inkorporirati neke šljokice u cijelu priču. Možda bi to bio overkill, no želim zapravo reći da je ova manikura mogla biti puno više trash.
Sljećedu ljetnu trash manikuru mislim raditi na nekoj neon-narančasto-koraljnoj bazi, tako da mi se slaže uz moje omiljene ruževe ove sezone. Motivi će vjerovatno biti slični, možda malo više tropski. Samo treba dočekati mirnu večer za realizaciju.

A ja sad idem jest objed. Ljetni. Zdravi. Šniceli i salata od pomadora i kukumara. Za desert mango. Rekli bi neki, paleo.

Živili!

Broj komentara: 7:

  1. ma super su, samo ti i dalje crtaj po noktima i obavezno ih pokaži :D
    essence better than gel nails top coat, crna bočica, ti je zaaaakon!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam već za taj top coat, morat ću ga nabaviti, a u ovaj ću vjerovatno utopit neke šljoke :D
      Radila bi ja ovo i češće, ali uvijek mi pukne neki nesretnik (ogovo isključivo prstenjak na lijevoj ruci, ne znam što je s tim noktom), tako da... čekam da se izjednače :D

      Izbriši
  2. ovo izgleda preslatko :D genijalno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. još da su oni "mirišljavi" lakovi haha, sjećam se iz srednje nekih Oriflame lakova koji su mirisali na žvake :D

      Izbriši
  3. jao da mi je znat crtat :D slatka je manikura skroz, mene nakon kratkog perioda inspiracije opet uhvatila ljenost za nail art pa mi je vrhunac nalakirat nokte XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je nailart super, al kad vidim do koje mjere neke žene idu, prođe me volja :D ne mislim pritom da su im loši nokti, o ne ne, štoviše, divni su, ali nemam ja strpljenja za sušenje 50 slojeva nečega na noktima :D Ajd pa ponesem ja lajnere na kavicu, pa te iscrtam :D Kad drugima crtam po noktima je super što im uspijem iscrtat i lijevu i desnu ruku LOL

      Izbriši
    2. moze :D ja ne znam crtat pa da mi zivot ovisi o tome, pa ni ne pokusavam XD

      Izbriši